Gå til innhold

Angst hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har angst hele tiden og lurte på om det er andre som også har det? Er så slitsomt denne redselen som aldri tar slutt.

Anonymkode: e10dc...6ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går du i terapi da?

Anonymkode: 8b604...f3d

AnonymBruker
Skrevet

I perioder så har jeg angst nesten hele tiden, å det er ekstremt slitsomt. Jeg måtte til slutt starte med Cipralex, å den justerer jeg opp eller ned alt etter hvordan jeg har det - som eks, hvis jeg går noen dager med angst så trapper jeg opp dosen. Det gir ikke umiddelbar virkning, men hjelper etterhvert. Å når jeg kjenner at jeg er over baugen så trapper jeg ned til normal dose igjen.

Anonymkode: a5b9f...38b

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har angst hele tiden og lurte på om det er andre som også har det? Er så slitsomt denne redselen som aldri tar slutt.

Ja, jeg sliter også med det og noen dager verre enn andre dager. I kveld er det helt håpløst her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 21.33):

Går du i terapi da?

Anonymkode: 8b604...f3d

Terapi hjelper ikke alltid mot angst. Jeg har gått til psykolog til og fra nå i 10 år, men angsten blir bare verre . For meg er det ingenting som hjelper mot angst. Har kanskje bare ikke truffet den rette psykologen, men gir snart opp håpet. 

Skrevet

Jeg har også konstant angst. Det har satt seg i brystet og skuldrene mine. I kjeven også! For meg er det ingenting som hjelper, men jeg håper på et mirakel en dag. For dette orker jeg ikke veldig mye lenger 

AnonymBruker
Skrevet

Gått i terapi men funker ikke. Medisiner funker ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gått i terapi men funker ikke. Medisiner funker ikke.

Samme her. Har prøvd mange forskjellige medikamenter mot angst og depresjon. Har også gått lenge i terapi. Ingenting har hjulpet. Vurdere å prøve en privat Ketamin klinikk, men er skeptisk. Har hørt andre sier det hjelper, men hva med etterpå? Dette er jo en svært dyr behandling, og kan liksom ikke ta den på nytt og på nytt.

Det som jeg tror hjelper de dagene jeg ikke har det verst, er at jeg trener eller går tur ute i minst 30 minutter. Hvis jeg ikke klarer å sove pga sterk angst, så ser jeg på nettbrett. Er altfor urolig da til å lese. Prøver også å være nøye med rutiner, ellers blir alt bare kaos. 

Anonymkode: 5fe1b...f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...