Gå til innhold

Nabo "pynter" utenfor hos meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi bor på rekke og naboen har lenge hatt helt kaos utenfor på terassen sin. Det er litt sånn "shabby sheek" stil, massevis av trestubber og sånne esker med spikrede planker som du finner gratis når butikker stenger. Det er helt ok hun har den stilen, men det er ikke for meg ( det ser ut som at småjenter kunne lekt butikk der, men at ingen rydder opp etterpå. Hummer og kanari og masse greier utover ) 

Uansett, jeg sier ikke en skit om det til noen av de andre naboene, ei heller når juletreet hennes lå henslengt i flere måneder utenfor. Jeg sier ikke noe om pyntingen heller. Men nå har hun begynt å "pynte" på mitt område. Hun vil sikkert være snill, men jeg vil ikke ha noe der. Hva skal jeg gjøre? Bare plassere "pynten" tilbake? Det er gruppe trestubber hun har satt opp..Jeg vil ikke ha noe der fordi de tiltrekker insenker. Vet det fordi jeg har en selv. Bare en. 

Anonymkode: b3f30...7a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lavmålet

Tror jeg hadde startet med å bare flyttet det tilbake til hennes hagedel? Om det ikke funker må du vel ta litt sterkere grep i bruk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel bare bære den tilbake, gjerne en gang hun er ute så du kan si: Takk men jeg ønsker ikke annen pynt på min eiendom enn den jeg setter ut selv.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan kansje bruke unnskyldningen om at jeg skal male veggen der og rulle stubbene tilbake til henne. . Hun blir 100% sikkert sur. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehehe, det er alltids noe morsomt å lese  innimellom her på KG.

Forøvrig enig med de to over. Håper det løser seg så du slipper skrot og insekter, jeg ville heller ikke hatt det på min eiendom.

Anonymkode: 64626...e61

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg kan kansje bruke unnskyldningen om at jeg skal male veggen der og rulle stubbene tilbake til henne. . Hun blir 100% sikkert sur. :P

Er ikke nødvendig å bruke unnskyldning,  det er din hage vel? 

Bruker du unnskyldninger kommer de stubbene garantert tilbake så fort malingen tørket. Vær kvinne nok å stå for hva du vill, la hun bare bli sur det er hennes problem. 

Anonymkode: ce5d9...f92

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan sette opp noe annet der i stedet. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett det tilbake. Hver gang. Møter du på henne sier du at du ikke ønsker noe rammel på din utedel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke på talefot med naboen . . . ?

Sånt snakker man gjerne om på en hyggelig måte. Nevn gjerne det med innsektene.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hva folk lager problemer av. Bare sett dem tilbake, hun blir ikke 100%  garantert sur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hyr inn torpedo

Anonymkode: a12f5...aa2

Evnt dette 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det stubber er det bare å takke for gratis ved og hugge til med øksa.

Anonymkode: 1f77f...7c7

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare å sette det tilbake. 

Hun vil vel være snill, men det er nok også fort litt at hun har bare rett og slett shoppet for mye crap og det begynner å bli overfylt hos henne, så hun sprer det utover. Føles bedre og man sparer noen kalorier om naboen tar det, i stedet for at man må kaste eller legge ut på Finn.

Anonymkode: f5904...b54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Ulla Ullsokk skrev (10 minutter siden):

Alt hva folk lager problemer av. Bare sett dem tilbake, hun blir ikke 100%  garantert sur.

Folk flest kjenner naboen sin godt nok til å vite dette, at de blir 100 % garantert sur. Noen naboer jeg hadde ble kjempesure fordi jeg lempet over alle akebrett, sykler, sparkesykler, ski, fotballer og snøskuffer som de til stadighet strødde utover på min tomt og i min carport, over til deres tomt/carport. Noen folk tror bare de kan ta seg til rette overalt! 

Anonymkode: 61765...9a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk flest kjenner naboen sin godt nok til å vite dette, at de blir 100 % garantert sur. Noen naboer jeg hadde ble kjempesure fordi jeg lempet over alle akebrett, sykler, sparkesykler, ski, fotballer og snøskuffer som de til stadighet strødde utover på min tomt og i min carport, over til deres tomt/carport. Noen folk tror bare de kan ta seg til rette overalt! 

Anonymkode: 61765...9a7

Det er jo helt drøyt. Men da er det bare å lempe og la de bli sure.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Shabby chic, ikke "sheek"....

Anonymkode: 3b2f1...181

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke bruk dumme unnskyldninger og ikke gå på tå hev fordi du er redd hun blir sur. Ta en enkelt og høflig prat der du viser hvor eiendomsskillet går og forteller at du vil bestemme selv hvordan det skal se ut på din del. Blir hun sur så varer det en liten stund også er alt fint igjen for dere begge, og du slipper at hun setter sin pynt på din eiendom fordi hun ikke får klare nok grenser og vil hjelpe deg å pynte opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...