AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Del Skrevet 4. mai Jeg har BMI 26. Jeg trives best med BMI 22. Det har jeg klart å slanke meg til før, men det krevde mye! Og jeg går opp igjen, må være veldig påpasselig. Kan en som meg kjøpe slankesprøyte så jeg kommer meg ned i vekt litt lettere? Anonymkode: 8ff0b...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 4. mai #2 Del Skrevet 4. mai Nei. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Del Skrevet 4. mai Nei. Anonymkode: 9f89c...bf1 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Del Skrevet 4. mai Jeg tror de gjorde det sånn at man faktisk må ha respet på det nå. Medisinen skal egentlig behandle de med diabetes, men folk kjøpte den opp (selv om det var svindyrt uten resept). Anonymkode: 07507...e15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Del Skrevet 4. mai Virker som leger skriver det ut til veldig mange helt normalvektige og slanke også uten at jeg helt forstår hvorfor Anonymkode: 2738c...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har BMI 26. Jeg trives best med BMI 22. Det har jeg klart å slanke meg til før, men det krevde mye! Og jeg går opp igjen, må være veldig påpasselig. Kan en som meg kjøpe slankesprøyte så jeg kommer meg ned i vekt litt lettere? Anonymkode: 8ff0b...0db Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 9075f...4b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Virker som leger skriver det ut til veldig mange helt normalvektige og slanke også uten at jeg helt forstår hvorfor Anonymkode: 2738c...cf7 Hvorfor tror du det? Anonymkode: 44954...f5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #8 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Virker som leger skriver det ut til veldig mange helt normalvektige og slanke også uten at jeg helt forstår hvorfor Anonymkode: 2738c...cf7 Virker som er ikke særlig god kilde skal du komme med en påstand så må du backe den opp Anonymkode: 9075f...4b0 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #9 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har BMI 26. Jeg trives best med BMI 22. Det har jeg klart å slanke meg til før, men det krevde mye! Og jeg går opp igjen, må være veldig påpasselig. Kan en som meg kjøpe slankesprøyte så jeg kommer meg ned i vekt litt lettere? Anonymkode: 8ff0b...0db Ikkje gjer det, men mindre du er ute etter å få Ozempic-fjes... Anonymkode: a3668...e81 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #10 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ikkje gjer det, men mindre du er ute etter å få Ozempic-fjes... Anonymkode: a3668...e81 Ozempic-fjes? Anonymkode: de301...959 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Del Skrevet 5. mai Slankesprøytene heter Wegovy, og disse er kun ment mot overvekt. De skrives ikke ut for diabetikere. Overvektige diabetikere kan få utskrevet Ozempic. Den er kun ment for diabetikere. Virkestoffet i begge medisinene heter Semaglutid. I Ozempic er høyeste dose på 1mg, mens Wegovy går helt til 2,4mg. Wegovy regnes som den mest virksomme mot overvekt. Diabetikere kan få Ozempic på blå resept, men Wegovy skrives kun ut på hvit resept og er rådyr, over 3000 kr for en pakke med 4 sprøyter av høyeste dose. Anonymkode: eee7a...8e3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor tror du det? Anonymkode: 44954...f5b Bloggere og sånt Anonymkode: a51a8...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konser Skrevet 5. mai #13 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har BMI 26. Jeg trives best med BMI 22. Det har jeg klart å slanke meg til før, men det krevde mye! Og jeg går opp igjen, må være veldig påpasselig. Kan en som meg kjøpe slankesprøyte så jeg kommer meg ned i vekt litt lettere? Anonymkode: 8ff0b...0db Ta en spiseskje med tran hver gang du er sulten, og bare grønnsaker ellers, så blir slank igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #14 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Virker som leger skriver det ut til veldig mange helt normalvektige og slanke også uten at jeg helt forstår hvorfor Anonymkode: 2738c...cf7 Man får det etter man er blitt normalvektig også for å holde vekt, ellers skal ikke lege skrive ut til de med for lav BMI ift det som er satt. Man må ha BMI over 30 i utgangspunktet, evt over 27 hvis man har tilleggssykdommer. Tror det er søvnapné, høyt blodtrykk og diabetes 2 som gjelder her. Enkelte leger er likevel litt runde i kantene og skriver ut til flere enn man skal. Venninna mi fikk med BMI på 26 hos sin lege. Jeg fikk ikke på 29.5 hos min lege. Anonymkode: 5aaf5...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #15 Del Skrevet 5. mai Hvorfor vil du da en medisin med bivirkninger? Noen har fått stygge bivirkninger helt fra start. Jeg har den ene sykdommen som er bivirkning av denne medisinen, og jeg lover deg at den vil du virkelig ikke ha. Anonymkode: 313e2...532 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #16 Del Skrevet 5. mai Har BMI på 26 og fått resept på Wegovy Anonymkode: 492e0...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 5. mai #17 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bloggere og sånt Anonymkode: a51a8...ac5 Ja,de er jo veldig troverdige. Not. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 5. mai #18 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har BMI på 26 og fått resept på Wegovy Anonymkode: 492e0...c36 Nei, det har du ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #19 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har BMI på 26 og fått resept på Wegovy Anonymkode: 492e0...c36 Vet du hva årsaken var til at legen skrev ut denne medisinen til deg selv om du har lavere BMI enn det de offisielle kravene tilsier? Har du tilleggslidelser, kanskje? Anonymkode: 8ff0b...0db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #20 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bloggere og sånt Anonymkode: a51a8...ac5 Ja det er jo en solid kilde🙄 Anonymkode: 9075f...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå