AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Del Skrevet 4. mai 400 g smågodt, 1 pose ostepop og 5 sandwich-is. Ganske vondt i magen nå, men jammen var det godt! Jeg går alltid opp mye i vannvekt etter et slikt gilde, så der røyk slankingen denne uka 🙄 Anonymkode: 4ec65...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Del Skrevet 4. mai Slankinga røyk vel for hele mnd vil jeg si. Fatter ikke at det går an å dytte i seg så mye på så kort tid. Anonymkode: 09d29...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slankinga røyk vel for hele mnd vil jeg si. Fatter ikke at det går an å dytte i seg så mye på så kort tid. Anonymkode: 09d29...e8f Overspisingslidelse Anonymkode: 12092...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Del Skrevet 5. mai Dropp slanking, og finn deg heller et kosthold du kan leve med, hver dag. Og; dette er jo sykt. At du i det hele tatt kan oppsummere at det var godt. Jeg hadde hengt over doskåla lenge før jeg så bunnen i den smågodtposen, før jeg i det hele tatt hadde åpnet resten. Anonymkode: c4136...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 5. mai #5 Del Skrevet 5. mai Skjønner deg jeg. Dvs jeg spiser ikke så mye på én dag, men jeg går på Zyprexa (antipsykotisk med stor vektoppgang som bivirkning) og har på 6-7 uket gått opp 6-7 kg. Handler på butikken og plukker noe med meg hver gang. Men må klare å ta kontroll i morgen. I dag skal jeg spise opp isen min. Og det blir jo servert kake også her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå