Topper og daler Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Inspirert av nabotråden om kvinnelig kjønnslukt, oppretter jeg denne. Også for å kompensere for det ensidig fokuset på kvinnens kjønnslukt. Min erfaring er at kvinner generelt sett har en mer nøytral kjønnslukt enn menn, og at det lukter atskillig strammer av menn som ikke har vasket seg enn kvinner som ikke har vasket seg. Individuelle unntak finnes selvsagt. Kjør debatt!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Det lukter pikk. Anonymkode: 125af...f1b 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Lukter stort sett like jævli begge, om hygienen ikke er til stede. Og omvendt. Anonymkode: 1067d...f40 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Jeg synes menn kan lukte stramt etter en dag, en mye hardere lukt enn kvinner. Anonymkode: 8fef2...58c 1
Topper og daler Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes menn kan lukte stramt etter en dag, en mye hardere lukt enn kvinner. Anonymkode: 8fef2...58c Enig.
Gjest sjokoladebanan Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 Sjeldent jeg lukter på uvaskede mannlige kjønnsorgan sånn til vanlig da. 🤭 Så kan ikke si at jeg har merket noe. Eller dvs i jobben jeg har, har jeg jo på ett vis det, men for det første går jeg ikke inn for å lukte, og for det andre er de som trenger den type hjelp til kroppsvask ofte inkontinent, så det er vel mest gammel urin det lukter da. Evt avføring. Det blir jo ikke helt det samme. 😅 Eller jo når jeg tenker meg om hadde jeg en rimelig ubehagelig opplevelse som veldig ung og forelsket, da jeg skulle suge noen som tydeligvis ikke hadde dratt bak forhoden for vask på en stund. Turde ikke si noe, og gjorde mitt, men det ble siste gangen på mange år 🙈 Men normalt sett går jeg ikke ned med mindre jeg vet det er noenlunde reint.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 Hvis han vasker seg, skal det ikke ha noen spesiell lukt. Det er ikke et åpent organ. Anonymkode: d72ec...fc2 1
Mayer Skrevet 4. mai 2024 #8 Skrevet 4. mai 2024 (endret) Hvis det er rent lukter det nesten ikke noe og duften er ok. Hvis ikke det er rent, litt som rek**. Anonymiserer det litt fordi jeg synes det er en ubehagelig tanke. Endret 4. mai 2024 av Mayer
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #9 Skrevet 4. mai 2024 Syns det lukter nøytralt men på en rar kroppslig måte. Lukter litt varmt på et vis. Anonymkode: 38351...da2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #10 Skrevet 4. mai 2024 Menn er ofte slurvete med å tørke bort de siste tissedråpene. Det er skikkelig ekkelt med gammel tisselukt. Et friskt og rent underlivet lukter ikke vondt. Anonymkode: cea57...80a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #11 Skrevet 4. mai 2024 Lukter litt som en blanding av nøtter og champinjong. Dersom han er uvasket: reker. Anonymkode: 2adf8...83a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #12 Skrevet 4. mai 2024 sjokoladebanan skrev (7 minutter siden): Sjeldent jeg lukter på uvaskede mannlige kjønnsorgan sånn til vanlig da. 🤭 Så kan ikke si at jeg har merket noe. Eller dvs i jobben jeg har, har jeg jo på ett vis det, men for det første går jeg ikke inn for å lukte, og for det andre er de som trenger den type hjelp til kroppsvask ofte inkontinent, så det er vel mest gammel urin det lukter da. Evt avføring. Det blir jo ikke helt det samme. 😅 Eller jo når jeg tenker meg om hadde jeg en rimelig ubehagelig opplevelse som veldig ung og forelsket, da jeg skulle suge noen som tydeligvis ikke hadde dratt bak forhoden for vask på en stund. Turde ikke si noe, og gjorde mitt, men det ble siste gangen på mange år 🙈 Men normalt sett går jeg ikke ned med mindre jeg vet det er noenlunde reint. 🥶 Anonymkode: 38351...da2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #13 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lukter litt som en blanding av nøtter og champinjong. Dersom han er uvasket: reker. Anonymkode: 2adf8...83a Ja champinjong er nær. Anonymkode: 38351...da2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #16 Skrevet 4. mai 2024 Har (heldigvis) bare «luktet på» menn som har god hygiene, penis lukter ingenting spesielt, hud🤷🏻♀️ Anonymkode: f3aab...c3d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #18 Skrevet 4. mai 2024 Menn som vasker seg med kun vann og ikke bruker såpe daglig og etter sex lukter ingenting, selv etter en hel dag på jobb. Menn som bruker såpe får raskt en stram lukt. Menn som ikke vasker seg stinker. Akkurat likt som hos kvinner altså. Anonymkode: b3bf3...f40 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #19 Skrevet 4. mai 2024 Muggost, om det har gått lott tid siden vask. Kan også lukte gammel urin eller litt som reker, om han ikke har vasket etter utløsning. Ellers litt som champignon, som flere sier. Anonymkode: 00ef0...408
Katten.2.0 Skrevet 4. mai 2024 #20 Skrevet 4. mai 2024 Ingenting annet lukter kuk og balle enn nettopp kuk og baller. Helt unik lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå