AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Har merket meg blikk og «ovenpå og ned»holdning om jeg går med kjæresten min som er farget. Hvorfor det? Er vi ikke verdt like mye? Hva er greia med Meny Saga? Går vi dit så er det ekstremt synlig hvor mye vi blir sett på. Det er jo heller ikke én kjeft som jobber der som er farget, helt blendahvitt og med holdningene av en annen tid. Anonymkode: f781e...6a2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Trist at du får oppleve dette. Kos deg med kjæresten! Anonymkode: 392de...b45
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har merket meg blikk og «ovenpå og ned»holdning om jeg går med kjæresten min som er farget. Hvorfor det? Er vi ikke verdt like mye? Hva er greia med Meny Saga? Går vi dit så er det ekstremt synlig hvor mye vi blir sett på. Det er jo heller ikke én kjeft som jobber der som er farget, helt blendahvitt og med holdningene av en annen tid. Anonymkode: f781e...6a2 Møter deg selv litt i døra der? Anonymkode: d85fd...f80 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 Aldri hørt, og jeg er derfra. Mange med utenlandsk opprinnelse i Skien. Mulig det heller er klesstil og holdning noen reagerer på siden dere får så mange blikk. Hadde mørk kjæreste som ungdom i Skien (i 3 år), og opplevde aldri stygge blikk. Anonymkode: 05eb4...26b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #5 Skrevet 5. mai 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Møter deg selv litt i døra der? Anonymkode: d85fd...f80 Nei? Det ér et helt hvitt område har jeg skjønt, jeg har ikke sett én farget som jobber i den Menybutikken. Hos andre Menybutikker er det mer variabelt. 5 hours ago, AnonymBruker said: Aldri hørt, og jeg er derfra. Mange med utenlandsk opprinnelse i Skien. Mulig det heller er klesstil og holdning noen reagerer på siden dere får så mange blikk. Hadde mørk kjæreste som ungdom i Skien (i 3 år), og opplevde aldri stygge blikk. Anonymkode: 05eb4...26b Ingen av slekten vi har i Skien fra før har kommentert negativt på verken klær eller holdninger. Anonymkode: f781e...6a2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #6 Skrevet 5. mai 2024 Alle i Norge er litt rasistiske på innsiden. Selv anti-rasistene som skal ha så mye støtte til utlendingene, for det viser jo at de mener at utlendinger ikke klarer seg selv. Anonymkode: a56fa...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå