AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Hei! Min mann og barnefar virker som at er misunnelig på at jeg har så godt forhold til begge barna mine- særlig min sønn. Vi er separert. Det er tydelig at han ikke vil at jeg skal treffe dem når det er "han som har barna". Han unngår at jeg skal se barna når han har de eller når besteforeldrene er der. Hvis han er syk og ikke kan ta seg av de, vil han ikke at jeg skal komme men heller sine foreldre. Tror foreldrene hans også synes de får mindre kontakt med barna når jeg er tillstede da barna fort søker til meg.. Er det noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: 18d81...8dd
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Er vel ikke sjalusi, men heller en sårhet oh usikkerhet. Far får ikke noe godt forhold til barna når du er der og det gjelder også besteforeldrene. At man da ikke ønsker at du er tilstede er jo fordi barna skal få en tilknytning til far og resten av familien. Jeg som mor kan forstå fars tankegang. Ser ikke på det sjalusi, men at barna har et annet fokus siden de da blir bedre kjent med far og familien sin. Anonymkode: f41ff...ba5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Du ser nok om han setter ungenes følelser først eller eget ego Anonymkode: 71d09...f28
Idunn Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Sånn er det her også, og derfor holder jeg meg unna når barna er hos far. Han derimot, respekterer ikke min tid med barna.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 Jeg tenker ikke at dette er misunnelse, men at han vil ha tid og fokus med barna når han først har dem. Sånn er det for de fleste skilte par jeg kjenner. Hvorfor skal du se barna når de er hos ham? Anonymkode: 653d2...505
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 Han ønsker fokus på barna og sitt forhold til barna når han har dem, og hva er galt med det? Å tenke at det er misunnelse er noe du har skapt i ditt eget hode, fordi det er det du liker å tro. Barn er like glad i begge foreldrene sine. At de søker mer til deg er ikke fordi du har et bedre forhold til dem, men fordi mødre oftere duller med barna sine og gjør ting for dem som de burde gjort selv og det er behagelig for barna. La ham ha sine uker i fred. Du hadde ikke likt om han skulle brutt inn i dine uker. Anonymkode: afe14...37a 1 1
lajlaj Skrevet 6. mai 2024 #7 Skrevet 6. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 17.38): Hei! Min mann og barnefar virker som at er misunnelig på at jeg har så godt forhold til begge barna mine- særlig min sønn. Vi er separert. Det er tydelig at han ikke vil at jeg skal treffe dem når det er "han som har barna". Han unngår at jeg skal se barna når han har de eller når besteforeldrene er der. Hvis han er syk og ikke kan ta seg av de, vil han ikke at jeg skal komme men heller sine foreldre. Tror foreldrene hans også synes de får mindre kontakt med barna når jeg er tillstede da barna fort søker til meg.. Er det noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: 18d81...8dd Er ingen sjalusi, handler om at du skal TA ET STEG TILBAKE. Supert at han er konsekvent og ber besteforeldre om hjelp ved sykdom. Endret 6. mai 2024 av lajlaj 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå