AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Da mener jeg etter første møte. Det er vel flere av oss som har hatt såpass god kjemi med vedkommende at det ble sex første kvelden. Sett han etterpå? Ble han stille eller tok han mer initiativ? Anonymkode: 046c2...051
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Da mener jeg etter første møte. Det er vel flere av oss som har hatt såpass god kjemi med vedkommende at det ble sex første kvelden. Sett han etterpå? Ble han stille eller tok han mer initiativ? Anonymkode: 046c2...051 Hatt det kun med en..ble sammen.😁 De andre sex på date 2 eller senere😅 Anonymkode: 6355b...02f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Vi møttes daglig for date og sex etter at vi hadde sex på første date. Til slutt giftet vi oss og nå blir jeg aldri kvitt fyren. Godt er det ♥️ Anonymkode: e41ed...a6b 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi møttes daglig for date og sex etter at vi hadde sex på første date. Til slutt giftet vi oss og nå blir jeg aldri kvitt fyren. Godt er det ♥️ Anonymkode: e41ed...a6b Herlig, Hvordan var stemningen etter første dag han eller du dro da? Det er jo typisk at det blir stille rett etterpå, for da har man nettopp vært med hverandre. Anonymkode: 046c2...051
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herlig, Hvordan var stemningen etter første dag han eller du dro da? Det er jo typisk at det blir stille rett etterpå, for da har man nettopp vært med hverandre. Anonymkode: 046c2...051 Han fulgte meg hjem og vi sendte mange meldinger utover det neste døgnet frem til vi traff hverandre igjen. Ingen av oss var stille. Om ikke annet økte kommunikasjonen rett etterpå. Anonymkode: e41ed...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 Ja, to hadde jeg et forhold med etter sex på første date. De varte i 1 og 1,5 år. Han jeg er med nå hadde jeg sex med på andre date, og vi er sammen på 3 årer. Så ingen dårlige erfaringer rundt dette. Anonymkode: 2231b...7ac
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 Alle mine 4 forhold startet med sex på første date Anonymkode: 27a8c...386 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #8 Skrevet 4. mai 2024 Hvorfor råder alle damer til å vente ukesvis før man da har sex? Jeg mottrøe en i helgen, han har skrevet etterpå til meg. Sender litt snap osv. Han ville møte neg igjen, så håper jeg kan stole på det Anonymkode: 046c2...051
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #9 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Herlig, Hvordan var stemningen etter første dag han eller du dro da? Det er jo typisk at det blir stille rett etterpå, for da har man nettopp vært med hverandre. Anonymkode: 046c2...051 Her er du i gang med bekreftelsesjaget ditt igjen. Som oftest så blir det ikke stille fra de etter sex hvis de er interessert i noe mer. Anonymkode: 62103...b9d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #10 Skrevet 5. mai 2024 Han gikk kl 10, kl 12 ringte han og ville treffes igjen. Nå har vi vært gift 20 år. Anonymkode: a7666...4ab 1
Irak Skrevet 5. mai 2024 #11 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi møttes daglig for date og sex etter at vi hadde sex på første date. Til slutt giftet vi oss og nå blir jeg aldri kvitt fyren. Godt er det ♥️ Anonymkode: e41ed...a6b Herlig kommentar 😆😂🏆💕🪷
Irak Skrevet 5. mai 2024 #12 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor råder alle damer til å vente ukesvis før man da har sex? Jeg mottrøe en i helgen, han har skrevet etterpå til meg. Sender litt snap osv. Han ville møte neg igjen, så håper jeg kan stole på det Anonymkode: 046c2...051 Tja si det. Mulig de bruker sex som et slags våpen? Eller at de trenger tid for å føle seg trygg i en relasjon? De fleste vil jeg tro trenger litt tid på å bli kjent. Det er det ingen fasitsvar på. Så er det jo en kjent sak, at mange mannfolk er bare ute etter et ligg, og ikke noe mer..... Så da kan tiden jobbe for disse kvinnene.... Hvem gidder, og liker meg godt nok til å vente til jeg er klar..... De samme grunnene kan også gjelde mannfolk, så er det ingen regel uten unntak, men dette er mine umiddelbare tanker rundt det du skriver. Føler det er mange kyniske mennesker rett og slett er min mening. Så hvis det er noen som kommer på flere grunner så er det jo bare og tilføye. Det er bare hyggelig 😀.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #13 Skrevet 5. mai 2024 Vi falt pladask, er gift nå:) Anonymkode: 0fa2c...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #14 Skrevet 5. mai 2024 Irak skrev (4 timer siden): Tja si det. Mulig de bruker sex som et slags våpen? Eller at de trenger tid for å føle seg trygg i en relasjon? De fleste vil jeg tro trenger litt tid på å bli kjent. Det er det ingen fasitsvar på. Så er det jo en kjent sak, at mange mannfolk er bare ute etter et ligg, og ikke noe mer..... Så da kan tiden jobbe for disse kvinnene.... Hvem gidder, og liker meg godt nok til å vente til jeg er klar..... De samme grunnene kan også gjelde mannfolk, så er det ingen regel uten unntak, men dette er mine umiddelbare tanker rundt det du skriver. Føler det er mange kyniske mennesker rett og slett er min mening. Så hvis det er noen som kommer på flere grunner så er det jo bare og tilføye. Det er bare hyggelig 😀. ☘️Høres fornuftig ut. Er ikke vant til datings så vil gjerne ha litt innspill. Det ble slutt med typen ifjor, nå fikk jeg en på besøk som jeg har skrevet med i ett par mnd. Var på tide å møtes tenkte jeg. Han har i etterkant skrevet litt og sendt et bilde av deg selv,ikke stort mye spørsmål. Hadde han giddet dette om han ikke likte meg? Samtidig tror jeg at menn som kun skal ha sex og som oppriktig ikke skal vise at det kun var det, vil nok gi litt lyd fra seg etterpå. Men heller bare fade det ut etterhvert.. Anonymkode: 046c2...051
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #15 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi falt pladask, er gift nå:) Anonymkode: 0fa2c...0f9 Nydelig😍 Anonymkode: 046c2...051
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #16 Skrevet 5. mai 2024 Hadde sex på første date. Ble sammen, fortsatt sammen etter snart 5 år😊 Anonymkode: 097cc...60a 1
Irak Skrevet 5. mai 2024 #17 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ☘️Høres fornuftig ut. Er ikke vant til datings så vil gjerne ha litt innspill. Det ble slutt med typen ifjor, nå fikk jeg en på besøk som jeg har skrevet med i ett par mnd. Var på tide å møtes tenkte jeg. Han har i etterkant skrevet litt og sendt et bilde av deg selv,ikke stort mye spørsmål. Hadde han giddet dette om han ikke likte meg? Samtidig tror jeg at menn som kun skal ha sex og som oppriktig ikke skal vise at det kun var det, vil nok gi litt lyd fra seg etterpå. Men heller bare fade det ut etterhvert.. Anonymkode: 046c2...051 At han ikke stiller deg spørsmål synes jeg er litt rart. Jeg blir ihvertfall veldig nysgjerrig på hvem den andre er. Så jeg stiller spørsmål for å finne ut av det jeg ønsker. Eller jeg prøver å speile for å se hva slags respons jeg får. Liker han det samme som meg feks? Finnes jo sjenerte menn, og det har jeg respekt for. Jeg er veldig utadvendt så jeg bare kjører på. Noen blir sikkert vettskremte da 😂😂😂. Men jeg liker meg selv slik jeg er, så da er det deres problem i så fall 🤭. Håper han virker mer nysgjerrig under daten da ❤️.
Irak Skrevet 5. mai 2024 #18 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde sex på første date. Ble sammen, fortsatt sammen etter snart 5 år😊 Anonymkode: 097cc...60a Herlig 💕🪷
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #19 Skrevet 5. mai 2024 Irak skrev (1 time siden): At han ikke stiller deg spørsmål synes jeg er litt rart. Jeg blir ihvertfall veldig nysgjerrig på hvem den andre er. Så jeg stiller spørsmål for å finne ut av det jeg ønsker. Eller jeg prøver å speile for å se hva slags respons jeg får. Liker han det samme som meg feks? Finnes jo sjenerte menn, og det har jeg respekt for. Jeg er veldig utadvendt så jeg bare kjører på. Noen blir sikkert vettskremte da 😂😂😂. Men jeg liker meg selv slik jeg er, så da er det deres problem i så fall 🤭. Håper han virker mer nysgjerrig under daten da ❤️. 🍒 Ja men han stilte ikke så mye spørsmål før daten heller. Vi har sett hverandre ei gang. Han har sendt og vært aktiv regelmessig på messenger, hvor vi skriver med hverandre. Snap bruker han lite.. Fikk en mld akkurat nå, bare for å få det frem. Han sender bilder av seg selv og forteller hvordan dagen har vært. Jeg kan nok være enda mer tilbaketrukket for å se om det gir han mer nysgjerrighet. Det er jo desverre mange ganger slik det er Anonymkode: 046c2...051
Irak Skrevet 5. mai 2024 #20 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): 🍒 Ja men han stilte ikke så mye spørsmål før daten heller. Vi har sett hverandre ei gang. Han har sendt og vært aktiv regelmessig på messenger, hvor vi skriver med hverandre. Snap bruker han lite.. Fikk en mld akkurat nå, bare for å få det frem. Han sender bilder av seg selv og forteller hvordan dagen har vært. Jeg kan nok være enda mer tilbaketrukket for å se om det gir han mer nysgjerrighet. Det er jo desverre mange ganger slik det er Anonymkode: 046c2...051 Kan hende han er en mann av få ord da. Er jo veldig positivt at han sender deg så mange bilder 💕🪷. Vi kommuniserer jo ulikt som mennesker mener jeg. Koselig for deg 💕🪷
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå