Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært i denne situasjonen? 

Et eksempel: du blir kjent med en person du synes er hyggelig (vennskap) og synes er gøy å være rundt. Og så får du vite/finner ut at han har en fengselsdom for vold mot eks. Eller noe annet alvorlig. Hvordan forholder man seg da til mennesket etterpå? Noen som har vært borti lignende? Når din venn ikke vet at du vet

Anonymkode: 652d5...a8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville forhørt meg med han og spurt, men samtidig vært forsiktig. Noen er stolte over det de har gjort, mens andre angrer veldig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg jo kanskje farget av å ha blitt grovt mishandlet av min eks i lang tid da, men akkurat det hadde jeg nok ikke klart å la passere. Enten ville jeg nok fått (ufrivillig/ubevisst) avsmak og tatt avstand, eller i det minste følt jeg var nødt å snakke med vedkommende om det. Så hadde kanskje måten vedkommende håndterte det på avgjort veien videre. 

Anonymkode: 51397...f71

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg trekt meg tilbake uten å ta det opp. 
Er han dømt og har sittet inne er dette rødt flagg. 
i tillegg er han nok sjarmerende og manipulerende og lett å lure. 
Hadde trekt meg tilbake gradvis uten å si noe 

Anonymkode: 9e03c...eda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare en venn helt uten noe romantikk? Da hadde jeg snakket med den om det og tatt det derfra. Hvis det er noe som helst romantikk inni bildet fra en av dere(eller håp om det) så hadde jeg kuttet vennskapet.

Anonymkode: 1d910...0e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart hvor naivt og lett enkelte ser på sånt.

Det er faktisk alvorlig at han er dømt for vold, og jeg synes det er ekstra graverende når menn går løs på kvinner som er langt svakere enn dem. 

Det skal noe til for å måtte i fengsel, og jeg ville ikke hatt en sånn "venn". Mange som er rolige og greie inntil et visst punkt, og det er vanskelig å si hva som kan trigge dem.

Anonymkode: 72c14...bbc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...