AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Hei! Jeg har akkurat betalt nok til å oppnå frikort. Men selv om jeg har betalt over grensen så står det at jeg ikke har oppnådd frikort? Hva kan ha skjedd her? Og hvordan får jeg ordnet det? Noen som vet? Legger ved bilde av hvordan det ser ut i appen til Helsenorge. Anonymkode: 7b80c...3c1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Det kan ta inntil 2-3 uker før alt er registrert. Og litt tid etter det for å få utbetalt det du har betalt for mye. Men det vil ordne seg innen et par uker. Anonymkode: 9b1c6...927 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Det går bra. Du får igjen det du har betalt for mye. Anonymkode: 095ce...87f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 Det tar bare litt tid før det oppdaterer seg. Frikortet er nok rett rundt hjørnet. Anonymkode: 3047d...d09 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har akkurat betalt nok til å oppnå frikort. Men selv om jeg har betalt over grensen så står det at jeg ikke har oppnådd frikort? Hva kan ha skjedd her? Og hvordan får jeg ordnet det? Noen som vet? Legger ved bilde av hvordan det ser ut i appen til Helsenorge. Anonymkode: 7b80c...3c1 Nei det er ikke feil. Det er du som ikke har satt deg inn i informasjonen som foreligger om egenandelskort/frikort på helsenorge. Anonymkode: 2271c...82f 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg har akkurat betalt nok til å oppnå frikort. Men selv om jeg har betalt over grensen så står det at jeg ikke har oppnådd frikort? Hva kan ha skjedd her? Og hvordan får jeg ordnet det? Noen som vet? Legger ved bilde av hvordan det ser ut i appen til Helsenorge. Anonymkode: 7b80c...3c1 Det er helt normalt. Frikortet bruker noen dager på å bli registrert. Du får det snart. Anonymkode: 47fc6...066 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå