Gå til innhold

Feil på frikort, står jeg ikke har oppnådd frikort selvom jeg har betalt OVER grensen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har akkurat betalt nok til å oppnå frikort. Men selv om jeg har betalt over grensen så står det at jeg ikke har oppnådd frikort? Hva kan ha skjedd her? Og hvordan får jeg ordnet det? Noen som vet? Legger ved bilde av hvordan det ser ut i appen til Helsenorge.

Anonymkode: 7b80c...3c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er bildet.

xjwtLa3.png

AnonymBruker
Skrevet

Det kan ta inntil 2-3 uker før alt er registrert. Og litt tid etter det for å få utbetalt det du har betalt for mye. Men det vil ordne seg innen et par uker.

Anonymkode: 9b1c6...927

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det går bra. Du får igjen det du har betalt for mye. 

Anonymkode: 095ce...87f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tar bare litt tid før det oppdaterer seg. Frikortet er nok rett rundt hjørnet.

Anonymkode: 3047d...d09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg har akkurat betalt nok til å oppnå frikort. Men selv om jeg har betalt over grensen så står det at jeg ikke har oppnådd frikort? Hva kan ha skjedd her? Og hvordan får jeg ordnet det? Noen som vet? Legger ved bilde av hvordan det ser ut i appen til Helsenorge.

Nei det er ikke feil. Det er du som ikke har satt deg inn i informasjonen som foreligger om egenandelskort/frikort på helsenorge.

Anonymkode: 2271c...82f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er helt normalt. Frikortet bruker noen dager på å bli registrert. Du får det snart. 

Anonymkode: 47fc6...066

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...