AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Hei, Jeg er 38 år gammel, og prøver vel fortsatt å lete etter kjærlighet. I mellomtiden har jeg gode venner, god jobb og kolleger, fantastisk familie, hus I Italia og drar snart alene til Napoli på en liten tur. Glad i å reise alene. Jeg har forsåvidt funnet en mann som er veldig forelsket i meg (selv om jeg aldri klarer å tro helt på det), men det var vel ikke helt som jeg har sett for meg. Han har allerede vært gift med 3 barn.. Tror ikke jeg kan takle det, noe som er synd siden han er det nærmeste jeg har kommet på 4 år. Jeg klarer ikke å fokusere på det som er bra i livet, tenker vel at jeg kommer til å ende opp alene i livet.. når jeg burde fokusere på det jeg faktisk har. Skjønner ikke så mye av det livet her, alt virker så vanskelig.. Anonymkode: 970bb...db4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 De single mennene i den alderen er enten litt rare eller har barn fra før. Jeg valgte en av de rare. Det er også helt lov å være singel. Anonymkode: 70b3e...3a4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå