AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Del Skrevet 4. mai Jeg er bare nysgjerrig på om noen her har ringt spåtjenester på teletorg og at de faktisk har spådd rett? Hva hadde de rett om evt ? (Ikke gidd å skriv om hvor tullete det er) Anonymkode: ff5cf...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Del Skrevet 4. mai Bortkastede penger. Bransjen går så den griner på grunn av mislykkede kjerringer uten et liv. Anonymkode: f5689...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bortkastede penger. Bransjen går så den griner på grunn av mislykkede kjerringer uten et liv. Anonymkode: f5689...f04 Nå skrev jeg i innlegget at jeg ikke ønsket svar som dette. Har du egene erfaringer så kan du fortelle om de istede. Anonymkode: ff5cf...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå skrev jeg i innlegget at jeg ikke ønsket svar som dette. Har du egene erfaringer så kan du fortelle om de istede. Anonymkode: ff5cf...fb6 Bare at alle jeg kjenner som bruker den type tjenester er svært ressurssvake mennesker. Anonymkode: f5689...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Bare at alle jeg kjenner som bruker den type tjenester er svært ressurssvake mennesker. Anonymkode: f5689...f04 Man skal ha ganske mye penger for å kunne drive å ringe de, så ressurssvake - neppe. Psykisk svake, ensome-mulig. Og du: uhyggelig og dømmende. Anonymkode: ff5cf...fb6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå