AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Leste på at folk i min aldersgruppe (18-29) har sex 112 ganger i året. En undersøkelse fra norstat hevder at mer enn halvparten av befolkningen har sex én gang i måneden eller oftere. Jeg får ikke dette til å stemme. Jeg er 28 og har hatt sex 2 ganger i løpet av livet. Jeg dro ut på byen i går og jeg prøvde, det var litt gjensidig flørting o.l men det ble med det og jeg dro hjem alene, som vanlig. Hvordan i helvete klarer de fleste å ha sex månedlig, enkelte ukentlig? Jeg bare forstår det ikke. Anonymkode: b7cea...f21
Erfarenmann Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Det er vel et gjennomsnitt du har lest om. Det inkluderer folk i faste forhold. 3 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Det er nok dem som er i forhold kan jeg tenke meg undersøkelsen er basert ut i fra. Da jeg var i tjueårene og traff mannen min, hadde vi sex omtrent hver dag og ofte to ganger om dagen. Nå som vi er midten av førti årene, antar vi kanskje har sex 52 ganger i året (har minst sex en gang i uken og enkelte uker har vi mer sex). Anonymkode: 57c94...245
Trolltunge Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Nå er ikke jeg i den aldersgruppen, men jeg hadde i den alderen partner det meste av tiden, og har det nå også, så med fast partner tilgjengelig er jo ikke det en utfordring, bare begge to har lyst. Å ha lyst hver tredje dag er ofte ikke en utfordring.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 Hvis man har en fast partner så har man gjerne sex oftere enn bare noen få ganger for mnd. , spesielt hvis man bor sammen så man har mulighet når som helst. Er selv i et forhold og vi bor sammen. Og vi har sex nesten hver dag. Er noen dager her og der at vi ikke orker eller føler for det hvis en av oss er dårlig form/syk. Men igjen så kan vi ha andre dager hvor vi har veldig høy lyst og har sex flere ganger for dagen, sånn 2-4 ganger i løpet av en dag. Anonymkode: 4ed17...a05
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Leste på at folk i min aldersgruppe (18-29) har sex 112 ganger i året. En undersøkelse fra norstat hevder at mer enn halvparten av befolkningen har sex én gang i måneden eller oftere. Jeg får ikke dette til å stemme. Jeg er 28 og har hatt sex 2 ganger i løpet av livet. Jeg dro ut på byen i går og jeg prøvde, det var litt gjensidig flørting o.l men det ble med det og jeg dro hjem alene, som vanlig. Hvordan i helvete klarer de fleste å ha sex månedlig, enkelte ukentlig? Jeg bare forstår det ikke. Anonymkode: b7cea...f21 Gjennomsnittet inkluderer jo de som er i forhold/fast partner og har sex ofte. Det inkluderer nok også de som ikke er i faste forhold, men har noen de ligger med ofte ("fuck friends"). Også er det jo sånn at noen har mer draget ute på byen og får til ONS eller finner ONS på datingapper som tinder. Da dras gjennomsnittet fort opp på hvor ofte noen i den aldersgruppa har sex. Anonymkode: 4ed17...a05
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 Tenker at denne tråden trenger minst ett innlegg til som poengterer at de fleste har mer sex i faste forhold enn som notoriske sjekkere på byen. 😅 Anonymkode: aea84...503 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #8 Skrevet 4. mai 2024 Den inkluderer folk i fast forhold som har mer sex en notoriske sjekkere på byen. Anonymkode: 8ea65...aa7 1
Resignert Skrevet 4. mai 2024 #9 Skrevet 4. mai 2024 Vi som var i fast forhold og heldige med partnere i den alderen dro nok opp snittet kraftig. Da jeg traff ex-kona tidlig i tjueårene knullet vi så ofte vi kunne. Vil tro at snittet fort var oppe i over 10 ganger i uka...Var veldig heldig med henne seksuelt sett! Selv etter svangerskap og med to småtasser i huset var det aldri noe mangel på sex. Vi var begge i full jobb, og med til tider uregelmessig arbeidstid for begge to, var det likevel masse energi til overs til sex. Lykkelige tider på 80 og 90 tallet Denne tilværelsen står forøvrig i skarp kontrast til dagens småbarnsforeldre ....Man kan jo faktisk lure på hva som feiler dem..... 1
Brunello Skrevet 4. mai 2024 #10 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man har en fast partner så har man gjerne sex oftere enn bare noen få ganger for mnd. , spesielt hvis man bor sammen så man har mulighet når som helst. Er selv i et forhold og vi bor sammen. Og vi har sex nesten hver dag. Er noen dager her og der at vi ikke orker eller føler for det hvis en av oss er dårlig form/syk. Men igjen så kan vi ha andre dager hvor vi har veldig høy lyst og har sex flere ganger for dagen, sånn 2-4 ganger i løpet av en dag. Anonymkode: 4ed17...a05 Det du skriver her stemmer ikke for gjenomsnitts-parret. De fleste etablerte par har sex 1-4 ganger i måneden. De fleste som har mye sex er unge par i starten av forholdet. Sex er noe mange lyver om. Jeg vil tro en del av de som sier de har sex flere ganger om dagen og hver dag har opplevd det toppen en eller to ganger. Selv om det sikkert er noen som har veldig mye sex. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #11 Skrevet 4. mai 2024 Du kan jo ikke lese sattistikk. Mer enn halvparten av befolkningen er menn. Jeg får ikke det til å stemme, for jeg er jo kvinne. Anonymkode: 4fedf...8be
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #12 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan jo ikke lese sattistikk. Mer enn halvparten av befolkningen er menn. Jeg får ikke det til å stemme, for jeg er jo kvinne. Anonymkode: 4fedf...8be Edit: og jeg kan ikke skrive statistikk.. 😅 Men ja, du ser poenget.. de fleste av disse som har jenvlig sex er jo som andre her har påpekt i forhold. Det er ikke statistikk over hvor ofte man får napp på byen. Anonymkode: 4fedf...8be
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #13 Skrevet 4. mai 2024 Hadde jo ikke så mye sex da jeg var singel, men i fast forhold har jeg sex så ofte vi har lyst og mulighet. Anonymkode: 0bf22...a6f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #14 Skrevet 4. mai 2024 De aller fleste kvinner ligger jo så ofte de har lyst. Det drar jo opp snittet. De aller fleste menn ligger mindre enn snittet, men så har du de 5% av menn som ligger mer enn alle de andre tilsammen. Så har du folk i fast forhold men der er nok variasjonen like stor som blant single. Anonymkode: d4962...95d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #15 Skrevet 4. mai 2024 Som singel så hadde jeg sex 1-2 ggr i året avhengig av hvor mye jeg anstrengte meg. I et forhold i 20-årene så hadde jeg sex kanskje 3-7ggr pr uke. Som middelaldrende med barn så har jeg ikke sex på samboers ønske. Anonymkode: c6ef4...790
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #16 Skrevet 4. mai 2024 Brunello skrev (43 minutter siden): Det du skriver her stemmer ikke for gjenomsnitts-parret. De fleste etablerte par har sex 1-4 ganger i måneden. De fleste som har mye sex er unge par i starten av forholdet. Sex er noe mange lyver om. Jeg vil tro en del av de som sier de har sex flere ganger om dagen og hver dag har opplevd det toppen en eller to ganger. Selv om det sikkert er noen som har veldig mye sex. Det virker som du tror at din seksuelle erfaring stemmer for de fleste andre og at de som sier noe annet derfor må lyve… hvorfor skulle man sitte å lyve om noe slikt? Tror det isåfall er mer normalt for single å lyve på seg sexerfaring enn par i forhold. Om ikke annet så legger mange menn frem at sexlivet er dårligere enn det egentlig er mtp. hyppighet. Vi har fortsatt dager hvor vi har sex flere ganger om dagen og perioder hvor det kan gå 2 dager mellom. Ytterst sjeldent vi har mindre sex enn det. Begge er over 30, har vært sammen i nærmere 15 år og har 3 barn. Anonymkode: e95c5...8e9
gulesokker Skrevet 4. mai 2024 #17 Skrevet 4. mai 2024 Er du mann eller kvinne, trådstarter? Det har en del å si 😅
isw Skrevet 4. mai 2024 #18 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): De aller fleste kvinner ligger jo så ofte de har lyst. Det drar jo opp snittet. De aller fleste menn ligger mindre enn snittet, men så har du de 5% av menn som ligger mer enn alle de andre tilsammen. Så har du folk i fast forhold men der er nok variasjonen like stor som blant single. Anonymkode: d4962...95d Av nysgjerrighet: Hvem er disse 5 prosentene?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #19 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Leste på at folk i min aldersgruppe (18-29) har sex 112 ganger i året. En undersøkelse fra norstat hevder at mer enn halvparten av befolkningen har sex én gang i måneden eller oftere. Jeg får ikke dette til å stemme. Jeg er 28 og har hatt sex 2 ganger i løpet av livet. Jeg dro ut på byen i går og jeg prøvde, det var litt gjensidig flørting o.l men det ble med det og jeg dro hjem alene, som vanlig. Hvordan i helvete klarer de fleste å ha sex månedlig, enkelte ukentlig? Jeg bare forstår det ikke. Anonymkode: b7cea...f21 Da jeg var i den alderen hadde jeg samme kjæreste. Vi kunne ha sex 2 ganger om dagen, og da altså gjerne 5- 8 ganger i uka. Vi er fremdeles sammen, 25 år senere, har sex alt fra 1 - 5 ganger i uken. Det var jo selvfølgelig mindre da barna var små. Anonymkode: 4c5fe...402
Brunello Skrevet 4. mai 2024 #20 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det virker som du tror at din seksuelle erfaring stemmer for de fleste andre og at de som sier noe annet derfor må lyve… hvorfor skulle man sitte å lyve om noe slikt? Tror det isåfall er mer normalt for single å lyve på seg sexerfaring enn par i forhold. Om ikke annet så legger mange menn frem at sexlivet er dårligere enn det egentlig er mtp. hyppighet. Vi har fortsatt dager hvor vi har sex flere ganger om dagen og perioder hvor det kan gå 2 dager mellom. Ytterst sjeldent vi har mindre sex enn det. Begge er over 30, har vært sammen i nærmere 15 år og har 3 barn. Anonymkode: e95c5...8e9 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det virker som du tror at din seksuelle erfaring stemmer for de fleste andre og at de som sier noe annet derfor må lyve… hvorfor skulle man sitte å lyve om noe slikt? Tror det isåfall er mer normalt for single å lyve på seg sexerfaring enn par i forhold. Om ikke annet så legger mange menn frem at sexlivet er dårligere enn det egentlig er mtp. hyppighet. Vi har fortsatt dager hvor vi har sex flere ganger om dagen og perioder hvor det kan gå 2 dager mellom. Ytterst sjeldent vi har mindre sex enn det. Begge er over 30, har vært sammen i nærmere 15 år og har 3 barn. Anonymkode: e95c5...8e9 Det finnes mange millioner undersøkelser på dette, og det jeg skriver er korrekt. Som mange skriver er statistikk vanskelig å forholde seg til grunnet at de som har mest og minst ødelegger for snittet. Derfor er det laget haugevis av undersøkelser der det er grupper av befolkningen det sees på. Eksempelvis par mellom 30 og 50 med hjemmeboende barn i den og den aldersgruppen, par uten barn, par med barn som bor hjemme annenhver uke, osv. og det man kommer frem til er at de aller fleste ikke har sex mange dager i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå