AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #21 Skrevet 4. mai 2024 Har sex nesten hver dag men er i ett forhold. Har ikke hatt så mye sex når jeg ikke var i forhold. Anonymkode: c8fa4...227
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #22 Skrevet 4. mai 2024 Selv i den alderen er sikkert halvparten i forhold, og det betyr jo fort sex nesten hver dag for alle det gjelder. Jeg var over 30 i siste forhold, men vi hadde gjerne sex daglig og to ganger av og til. Har vært singel i mange år nå og dermed hatt null sex, men vil nok ønske det daglig om jeg er så heldig å finne noen igjen. Anonymkode: 213d5...022
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #23 Skrevet 4. mai 2024 Brunello skrev (2 timer siden): Det finnes mange millioner undersøkelser på dette, og det jeg skriver er korrekt. Som mange skriver er statistikk vanskelig å forholde seg til grunnet at de som har mest og minst ødelegger for snittet. Derfor er det laget haugevis av undersøkelser der det er grupper av befolkningen det sees på. Eksempelvis par mellom 30 og 50 med hjemmeboende barn i den og den aldersgruppen, par uten barn, par med barn som bor hjemme annenhver uke, osv. og det man kommer frem til er at de aller fleste ikke har sex mange dager i uka. Det er greit nok, men det betyr likevel ikke at de som sier de har sex oftere lyver. Anonymkode: e95c5...8e9
Brunello Skrevet 4. mai 2024 #24 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er greit nok, men det betyr likevel ikke at de som sier de har sex oftere lyver. Anonymkode: e95c5...8e9 Det ligger i menneskets natur å fremstille seg selv så positivt som mulig. Mange legger på når de skal si hvor ofte de gjør noe som fremstår som positivt og trekker fra / bruker laveste verdi når det er negativt.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #25 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Leste på at folk i min aldersgruppe (18-29) har sex 112 ganger i året. En undersøkelse fra norstat hevder at mer enn halvparten av befolkningen har sex én gang i måneden eller oftere. Jeg får ikke dette til å stemme. Jeg er 28 og har hatt sex 2 ganger i løpet av livet. Jeg dro ut på byen i går og jeg prøvde, det var litt gjensidig flørting o.l men det ble med det og jeg dro hjem alene, som vanlig. Hvordan i helvete klarer de fleste å ha sex månedlig, enkelte ukentlig? Jeg bare forstår det ikke. Anonymkode: b7cea...f21 Fast partner øker jo sjangsene betydelig. Anonymkode: bb84f...658
Pappy Skrevet 4. mai 2024 #26 Skrevet 4. mai 2024 Jeg tror at folk som svare på disse spørreundersøkelsene svarer for mye.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #27 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenker at denne tråden trenger minst ett innlegg til som poengterer at de fleste har mer sex i faste forhold enn som notoriske sjekkere på byen. 😅 Anonymkode: aea84...503 Ser du bort fra de første 6 til 12 månedene i et forhold så har det aldri vætt tilfelle for meg. Som singel kunne jeg fint ha sex hver dag. Anonymkode: ab800...e51
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #28 Skrevet 4. mai 2024 Jeg skjønner ikke spørsmålet. Hvis man er i et forhold så er der ikke vanskelig å ha sex to ganger i uka hvis begge har lyst. Folk bruker sikkert ti ganger så mye tid på mobilen m Anonymkode: 287bd...1c3
SPOCA Skrevet 4. mai 2024 #29 Skrevet 4. mai 2024 Jeg er sammen med en mann jeg elsker og som jeg tenner på, og han tenner på meg. Da er det naturlig at slikt skjer regelmessig.
Helene1982 Skrevet 4. mai 2024 #30 Skrevet 4. mai 2024 Jeg tror ingen sier at de har mindre sex enn de har, men jeg tror en del legger på litt. Når det er sagt er svaret på høy sexhyppighet som regel at man er i et fast forhold med det godt sexliv. Jeg synes det er interessant at noen snakker om liggelister og antall partnere der sex én gang «teller» like mye som 300 samleier med én partner. Men folk må få holde på om de vil kjøre sitt eget hode. Jeg mener at både kvalitet og kvantitet spiller en rolle for sex i et forhold, men det er ikke en konkurranse.
Druid Skrevet 4. mai 2024 #31 Skrevet 4. mai 2024 Pappy skrev (8 minutter siden): Jeg tror at folk som svare på disse spørreundersøkelsene svarer for mye. Det er jo enda mer deprimerende. Jeg synes det høres ut som en positiv utvikling, for den siste undersøkelsen jeg hørte om som var i fjor eller forfjor var 78 ganger i året, og det er jo krise. 2 ganger i uka er latterlig lite for unge mennesker, uansett om de er i forhold eller ikke. Det er egentlig latterlig lite punktum.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #32 Skrevet 4. mai 2024 Jeg er 35 år idag, vært sammen med samme mann siden jeg var 19. Da er det ikke så vanskelig. Anonymkode: d8261...1dc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #33 Skrevet 4. mai 2024 Jeg er singel og er lykkelig uten sexpress🥳 Anonymkode: 74766...868
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #34 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Leste på at folk i min aldersgruppe (18-29) har sex 112 ganger i året. En undersøkelse fra norstat hevder at mer enn halvparten av befolkningen har sex én gang i måneden eller oftere. Jeg får ikke dette til å stemme. Jeg er 28 og har hatt sex 2 ganger i løpet av livet. Jeg dro ut på byen i går og jeg prøvde, det var litt gjensidig flørting o.l men det ble med det og jeg dro hjem alene, som vanlig. Hvordan i helvete klarer de fleste å ha sex månedlig, enkelte ukentlig? Jeg bare forstår det ikke. Anonymkode: b7cea...f21 To ord: fuck friend Anonymkode: 49289...bb4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #35 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er singel og er lykkelig uten sexpress🥳 Anonymkode: 74766...868 Sier du bare fordi du vet du ikke får deg noe😂 Anonymkode: 49289...bb4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #36 Skrevet 4. mai 2024 Forhold betyr = mann som maser gir mye sex. mann som ikke maser = null sex Anonymkode: 4c89c...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå