Irak Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Jeg har en generell oppfatning av at folk er veldig glad i å klage, derav dette ordtaket her: "Du er ikke Nordmann, hvis du ikke klager" Hvorfor er det slik lurer jeg litt på? Hva er det som gjør at folk klager så mye? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Irak skrev (41 minutter siden): Jeg har en generell oppfatning av at folk er veldig glad i å klage, derav dette ordtaket her: "Du er ikke Nordmann, hvis du ikke klager" Hvorfor er det slik lurer jeg litt på? Hva er det som gjør at folk klager så mye? Kan du spesifisere klagingen? Eksempler på klaging? Nysgjerrig. Anonymkode: f7fd7...cc7
Pappy Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Irak skrev (42 minutter siden): Jeg har en generell oppfatning av at folk er veldig glad i å klage, derav dette ordtaket her: "Du er ikke Nordmann, hvis du ikke klager" Hvorfor er det slik lurer jeg litt på? Hva er det som gjør at folk klager så mye? Du klager jo nå du også 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Hvorfor tåler folk så lite? Hvorfor tåler folk dårlig at folk klager? Jo fordi de fleste er noen selvopptatte egoister som da ikke klarer å vise empati og sympati fordi det ikke handler om DEM. Anonymkode: 4d04c...9c5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor tåler folk så lite? Hvorfor tåler folk dårlig at folk klager? Jo fordi de fleste er noen selvopptatte egoister som da ikke klarer å vise empati og sympati fordi det ikke handler om DEM. Anonymkode: 4d04c...9c5 Merkelig nok skal de selv få lov til å åpne kjeften å klage til alle. Ser dette igjen og igjen Nettopp derfor tåler de ikke at andre klager. For da handler det ikke om dem. Anonymkode: 4d04c...9c5
svartkatt Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 Vet ikke. Det er greit at man vil få ut frustrasjon, men utover det skjønner jeg det ikke. Jeg liker ikke når det blir for mye negativitet, hverken fra meg eller andre. Det tærer på psyke og energi. De fleste tåler kanskje mer av det enn meg.. og kanskje det er endel folk som ikke har noen å dele frustrasjoner med. Det er vel uansett en av grunnene til man har forum.. skjønt jeg tenker også at forum er for å få andre input, og man bør derfor være åpen for andre meninger. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Merkelig nok skal de selv få lov til å åpne kjeften å klage til alle. Ser dette igjen og igjen Nettopp derfor tåler de ikke at andre klager. For da handler det ikke om dem. Anonymkode: 4d04c...9c5 Ja, det er rart. Lurer på hvordan de resonnerer, bokstavelig talt. Får det ikke til å henge i hop. Anonymkode: f7fd7...cc7
Irak Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2024 Pappy skrev (1 time siden): Du klager jo nå du også Å gjør jeg det? Føler ikke det selv men. Jeg bare lurer jeg.
Irak Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du spesifisere klagingen? Eksempler på klaging? Nysgjerrig. Anonymkode: f7fd7...cc7 Sladrekjerringer feks.... Hva slags utbytte har de av det?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #10 Skrevet 4. mai 2024 Alle klager på noe eller noen og de som påstår noe annet lyver.. Anonymkode: 8419f...e10 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #11 Skrevet 4. mai 2024 Merker ikke noe klaging. Er det på nettet du mener? Har mange venner og bekjente men lite klaging må jeg si. Anonymkode: c3385...9b3
Irak Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Merker ikke noe klaging. Er det på nettet du mener? Har mange venner og bekjente men lite klaging må jeg si. Anonymkode: c3385...9b3 Jeg bor på bygda......
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #13 Skrevet 4. mai 2024 Folk klager utifra den situasjonen de står i. Vi klager over ulike ting i ulike land. Anonymkode: c7e63...d91
Pappy Skrevet 4. mai 2024 #14 Skrevet 4. mai 2024 Irak skrev (2 timer siden): Jeg bor på bygda...... Hva er din definisjon på klaging ?
Gjest No1*No1 Skrevet 5. mai 2024 #15 Skrevet 5. mai 2024 Syns folk klager og protesterer lite her til lands jeg. Bor man litt i andre land, så merker man nok de klager mye mer. Alt bare aksepteres her. Der bygges bommer: folk klager en stund, så gir opp, så tror regjeringen det er helt ok å bygge flere bommer som er enda litt dyrere... grensesetting må man jo ha og det begynner med klaging, om det ikke går videre til ordentlig protest så blir det bare klaging. Protester hjelper jo ikke alltid så mye heller. Man kan protestere på mange ulike måter, som blank stemming, eller stemming på annet parti.. for eksempel. ( hvordan stemmer man blankt i dag i praksis egt? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå