AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Del Skrevet 4. mai Blir så fort sliten i grepet 😊 Anonymkode: 94497...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 4. mai #2 Del Skrevet 4. mai Mixed grip så lenge du klarer, og stropper når grepet blir begrensende faktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 11.45): Blir så fort sliten i grepet 😊 Anonymkode: 94497...ed3 Straps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Del Skrevet 9. mai Bruker straps der, for grepet blir altfor fort sliten og det ødelegger for konsentrasjonen min når jeg må avbryte midt i settet for å justere eller hvile, i vanlig mark har jeg omvendt grep fram til jeg når 100 kg også har jeg stropper etter, men løfter tyngre og færre repetisjoner i vanlig mark enn Rdl.. Anonymkode: 48822...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Del Skrevet 9. mai Men kan det være best å holde vanlig hvis man ønsker å trene grepsstyrken også? Anonymkode: 1786b...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå