Gå til innhold

Hvite sneakers til kjole i konfirmasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk legger merke til forskjellige ting. I 50-årsdagen min hvor (nesten) alle var pyntet til fest, og vi serverte fin middag, så valgte svogeren min å troppe opp i dongeribukse og hverdagsgenser som man gjerne bruker på jobb. Jeg vet det ikke ble gjort for å plage meg, men det er nå slik i Norges land at man gjerne kler seg litt penere (inkl sko) når man blir invitert i selskap.

Anonymkode: 0f5a0...c9c

Man stikker seg ganske mye mer ut med dongeribukse og hverdagsgenser enn man gjør med lang, pen kjole kombinert med rene, hvite sneakers da 😂

Husker at fetteren min stilte opp i fotballdrakt på julaften et år liksom, når alle andre var i bunad eller dress. Det ble pratet om etterpå 😅 Men et par pene, hvite sneakers til kjole? Det blir jo noe helt annet.

Anonymkode: 73deb...be8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I bryllupet vårt var det en som stilte i utvaska rødlig «pen»bukse, gul skjorte og grå dressjakke….. man legger merke til hva gjester har på seg. 

Anonymkode: 01db5...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
C8H10N4O2 skrev (På 12.5.2024 den 15.09):

Hvor mange i denne tråden pleier å legge merke til skotøyet til andre de er i selskap sammen med?

Jeg var i konfirmasjonsselskap i går, og la ikke merke til en eneste sko.

Ts, gå med de skoene du selv ønsker.

jeg var i bryllup for to år siden, der mor til brudgommen gikk i hvite sneakers. Det så såpass dust ut, at jeg husker det ennå.  Og så er jo konfirmasjon en anledning der man gjerne tar bilder, så det blir jo husket om man bommer.

Anonymkode: 1891e...968

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...