AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Del Skrevet 4. mai 2024 Er det greit eller ikke? Kan ikke bruke høyhælte sko og lite lysten på å måtte kjøpe nye sko for en dag Anonymkode: a2783...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Del Skrevet 4. mai 2024 Anonymkode: a2783...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 4. mai 2024 #3 Del Skrevet 4. mai 2024 Spørs litt hva kjole, men hvis det ikke er typ gallakjole kan du definitivt bruke hvite sneakers! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Del Skrevet 4. mai 2024 Jeg synes det er greit, så lenge de er rene og pene. Jeg har selv mye metall i det ene benet mitt, og muskel og ledd sykdom, så jeg er selv avhengig av å bruke joggesko. Anonymkode: d028b...feb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsungen Skrevet 4. mai 2024 #5 Del Skrevet 4. mai 2024 Har brukt det selv, så synes det er innafor. Kjøpte mine på din sko, like de på bildet, men mye billigere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Del Skrevet 4. mai 2024 Definitivt. At kvinner forventes å gå med hæler i selskap er virkelig et gufs fra fortiden Anonymkode: b5b6b...94e 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #7 Del Skrevet 4. mai 2024 Det har vel vært populært og trendy gå med hvite sneakers til kjoler både til fest og hverdags i noen år allerede? Anonymkode: 61021...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #8 Del Skrevet 4. mai 2024 Upassende. Har du ikke noen du kan låne av? Anonymkode: 7201a...72a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #9 Del Skrevet 4. mai 2024 Det går fint. Finnes et stort utvalg av pene og behagelige sandaler også. Anonymkode: 1fbeb...be8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #10 Del Skrevet 4. mai 2024 Det er helt ok. Gjort det selv flere ganger- både i eget barns konfirmasjon og som gjest. Livet er for kort til å bruke vonde sko. Anonymkode: 68002...c60 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 4. mai 2024 #11 Del Skrevet 4. mai 2024 Det passer jo ikke så godt, men personlig syns jeg det viktigste er t gjestene kommer med et lyst sinn og gjør dagen fin for konfirmanten. Det betyr mye mer enn at de har riktige sko. Og du kan dessuten ha god grunn til å bruke sneakers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #12 Del Skrevet 4. mai 2024 Hvis det er typ sommerkjole, så er det innafor. Anonymkode: e6102...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #13 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Upassende. Har du ikke noen du kan låne av? Anonymkode: 7201a...72a Hvorfor mener du det er upassende ? Anonymkode: a2783...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #14 Del Skrevet 4. mai 2024 Iia skrev (22 minutter siden): Det passer jo ikke så godt, men personlig syns jeg det viktigste er t gjestene kommer med et lyst sinn og gjør dagen fin for konfirmanten. Det betyr mye mer enn at de har riktige sko. Og du kan dessuten ha god grunn til å bruke sneakers Hvorfor passer det ikke? Anonymkode: a2783...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #15 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det går fint. Finnes et stort utvalg av pene og behagelige sandaler også. Anonymkode: 1fbeb...be8 Jeg har det men liker ikke å ha strømpebukser i sandaler 🙈 Anonymkode: a2783...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #16 Del Skrevet 4. mai 2024 Etk skrev (42 minutter siden): Spørs litt hva kjole, men hvis det ikke er typ gallakjole kan du definitivt bruke hvite sneakers! Absolutt ikke gallakjole nei,, da hadde jeg ikke gått med sneakers Anonymkode: a2783...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #17 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det har vel vært populært og trendy gå med hvite sneakers til kjoler både til fest og hverdags i noen år allerede? Anonymkode: 61021...228 Godt mulig , jeg har tenkt det ikke er fint nok men det hadde vært fint for bekkenet mitt å slippe å bli ødelagt hver gang jeg er på sånne ting Anonymkode: a2783...62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #18 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor mener du det er upassende ? Anonymkode: a2783...62d Det blir for uformelt til en konfirmasjon synes jeg. Det samme gjelder menn og gutter som stiller i dress og sneakers. Har forståelse for at ikke alke liker høye hæler, men da kan man f.eks velge noen flate ballerina sko. Anonymkode: 7201a...72a 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #19 Del Skrevet 4. mai 2024 For gjennomsnittlig friske og førlige, voksne personer passer det ikke til slike anledninger. Ikke i det hele tatt. Én ting er å ikke bruke høye hæler, en annen ting er å ha et par noenlunde representative sko med lav hæl. Såpass burde man egentlig forvente. At så mange bruker sneakers til alle mulige antrekk er egentlig ikke positivt. For mye og for lite av alt er ikke bra. Selvsagt er det usunt å bruke trange sko med dårlig lest, men her har vi det motsatte tilfellet: for tiden bruker folk så mye joggesko og andre myke sko at føttene på en måte tar skade av det, også. All muskulaturen i føttene blir jo helt slapp og ubrukelig når man plasserer dem i en deilig og myk fot-seng som de flyter rundt i hele dagen. Dermed blir føttene ute av stand til å gi kroppen den viktige støtten vi trenger. Variasjon er helt sikkert det beste. Anonymkode: 286a3...277 3 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #20 Del Skrevet 4. mai 2024 På en høytidsdag som en konfirmasjon der mange av oss stiller i bunaden, som er det fineste og dyreste vi eier, ville det vært flaut å se noen komme i sneakers. Da ville jeg heller kjøpt et par rimelige ballerinasko eller noe. Man kommer ikke i joggesko i en konfirmasjon. Anonymkode: 3935c...7cc 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå