AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Del Skrevet 4. mai 2024 Trenger inspirasjon. Anonymkode: 59696...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Del Skrevet 4. mai 2024 Hvilke sofaer vurderer du? Hva slags stil har du i resten av hjemmet? Hva er budsjettet ditt? Anonymkode: fe961...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Del Skrevet 4. mai 2024 Har klassisk stil. Men liker også moderne. Kvalitet betyr mye. Så kan betale litt. Anonymkode: 59696...35d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke sofaer vurderer du? Hva slags stil har du i resten av hjemmet? Hva er budsjettet ditt? Anonymkode: fe961...24f Svarte deg visst uten å linke til ditt spørsmål.😊 Anonymkode: 59696...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #5 Del Skrevet 4. mai 2024 Eilersen Butterfly. Finnes i mange farger, også mer spreke enn grå, f.eks: https://eilersen.eu/products/sofas/butterfly/ Anonymkode: 1cb97...85d 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eilersen Butterfly. Finnes i mange farger, også mer spreke enn grå, f.eks: https://eilersen.eu/products/sofas/butterfly/ Anonymkode: 1cb97...85d Fin👌👌 Anonymkode: 59696...35d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #7 Del Skrevet 13. mai 2024 Jeg har nettopp kjøpt denne: https://www.ellos.no/kave-home/sofa-2-seter-sjeselong-pa-hoyre-side-blok-240-cm/1606010-05?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[adv%3A Ellos] [cou%3A NO] [chn%3A paid-search_shopping_pmax] [ini%3A Rest of home] [str%3A LP%2FPF] [tgt%3A Shopping]&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw9IayBhBJEiwAVuc3fv8UXVHtGv_Xa3DI2QKkfKe2JNjTAiYK9EBlCdEXdmO35ttjP-5BuBoCA-0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Og jeg elsker den! Verdens diggeste sofa og har hund så trengte en sofa som tåler litt. Har hatt den nå i ca. 3-4mnd og virker som det er solid kvalitet. Veldig enkle å rengjøre også. Den finnes i veldig mange ulike farger og størrelser og kan bygges ut etterhvert også hvis man flytter å får behov for større sofa for eksempel. Anonymkode: a536d...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #8 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nettopp kjøpt denne: https://www.ellos.no/kave-home/sofa-2-seter-sjeselong-pa-hoyre-side-blok-240-cm/1606010-05?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[adv%3A Ellos] [cou%3A NO] [chn%3A paid-search_shopping_pmax] [ini%3A Rest of home] [str%3A LP%2FPF] [tgt%3A Shopping]&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw9IayBhBJEiwAVuc3fv8UXVHtGv_Xa3DI2QKkfKe2JNjTAiYK9EBlCdEXdmO35ttjP-5BuBoCA-0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Og jeg elsker den! Verdens diggeste sofa og har hund så trengte en sofa som tåler litt. Har hatt den nå i ca. 3-4mnd og virker som det er solid kvalitet. Veldig enkle å rengjøre også. Den finnes i veldig mange ulike farger og størrelser og kan bygges ut etterhvert også hvis man flytter å får behov for større sofa for eksempel. Anonymkode: a536d...686 Interessant. Jeg har alltid lurt på hvordan det er å sitte i sofaer med så lav rygg. Er det mer naturlig å sitte sidelengs med albuen på ryggstøtten eller er den ålreit å sitte helt ordinært i også? For øvrig veldig fin! Anonymkode: bea2f...54e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #9 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.33): Trenger inspirasjon. Anonymkode: 59696...35d Vi bytter ut møbler en del, men sofa/salong har vi gått for ekornes sine. Utrolig god sittekomfort og slitesterke materialer, de koster gjerne en del men vi synes absolutt det er verdt det for å sitte godt. Ekornes stressless sofa bør du teste ut, koster ca 60-70 tusen så den er dyr men god. Anonymkode: 87f4b...b5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #10 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.33): Trenger inspirasjon. Anonymkode: 59696...35d Å kjøpe sofa fra nettbutikk uten å prøvesitte hadde jeg aldri tatt sjansen på. Det er så mange fine salonger som er utrolig vonde å sitte i, de er kanskje produsert for andre mennesker enn oss. Har en del venninner som har bestilt sofaer på nettet, de fleste er kun fornøyd med utseende på det de har kjøpt. Anonymkode: 87f4b...b5e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. mai 2024 #11 Del Skrevet 13. mai 2024 Kave pleier jo å være bra. Jeg likte denne, men er også litt skeptisk til lav rygg. Har aldri sittet i en med så lav rygg, men den så ellers både fin og deilig ut å sitte i. Elsket fargen. Vurderer Belgo jeg; den olivengrønne på siden, den er kanskje hakket høyere i ryggen, men kanskje ikke så mye, så kanskje jeg kjøper 'din'... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #12 Del Skrevet 14. mai 2024 Lawyam skrev (På 13.5.2024 den 12.47): Kave pleier jo å være bra. Jeg likte denne, men er også litt skeptisk til lav rygg. Har aldri sittet i en med så lav rygg, men den så ellers både fin og deilig ut å sitte i. Elsket fargen. Vurderer Belgo jeg; den olivengrønne på siden, den er kanskje hakket høyere i ryggen, men kanskje ikke så mye, så kanskje jeg kjøper 'din'... AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 12.13): Interessant. Jeg har alltid lurt på hvordan det er å sitte i sofaer med så lav rygg. Er det mer naturlig å sitte sidelengs med albuen på ryggstøtten eller er den ålreit å sitte helt ordinært i også? For øvrig veldig fin! Anonymkode: bea2f...54e Det er kanskje verdt å nevne at denne modellen har veldig dype seter, så man kan ikke sitt i den vanlig men føttene nede (hvis det gir mening). Jeg ligger som regel i sofaen eller så har jeg en pyntepute bak for å få litt ekstra støtte og for å gjøre det litt mykere. Man kjenner litt kanten i ryggen om man ikke har pute. Vet også at man får kjøpt slike puter: https://unoliving.no/blok-pute-40x60-morkegronn-floyel?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl4yyBhAgEiwADSEjeECfa5plLyFg17uj-L4CpoO2tDV5rmhfhTRt_jYAy_Xf9qXVFoahzRoCbwQQAvD_BwE. Tror disse er litt mer hardere og fastere enn vanlig pynteputer, så vurdere å kjøpe noen slike. Men er litt kostbare da. Har egentlig ikke tenkt at noe plager meg med sofaen i det hele tatt. Men er nok smak og behag, og ikke minst hvordan man bruker sofaen i det daglige. Vil si dette er en veldig sånn chille sofa hehe Anonymkode: a536d...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå