AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Hei! Jeg har chattet med en fantastisk fyr i ca en måned nå. Jeg er helt ny på nettdating etter over 20 år i et forhold. Vi chattet timesvis hver dag og han sendte meg koselige meldinger hver morgen, i lunchen og hver kveld, i timesvis. Vi avtalte å møtes og han skulle komme til meg neste helg. Vi skrev begge at det virket som om vi var skapt for hverandre og vi hadde samme mål, verdier….alt klaffet! Han sendte screenshots og sa at han ikke skrev med noen andre. Vi skrev begge at vi tenkte på hverandre og begynte å få følelser for hverandre. Siste melding skrev han i går. Da skrev han at han tenkte på meg hele tiden. Så jeg svarte men fikk ikke svar. Så nå på morgenen ser jeg at han har blokkert meg! Jeg er helt knust og skjønner ikke noe! Hvorfor gjør menn sånt? Jeg bare gråter og skjønner ikke noe. Jeg føler meg så dum, brukt og håpløs! Tenkte på han 24/7! 😪😪😪😪 Er dette helt vanlig? Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre sånt med andre! Anonymkode: 84517...b25 18
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Spør han, vi kan ikke lese hans tanker. Anonymkode: 0c218...25c 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Og før du begynner å mase om at du er blokkert, jeg mener med en ny bruker. Anonymkode: 0c218...25c
kaiturid Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Jeg har chattet med en fantastisk fyr i ca en måned nå. Jeg er helt ny på nettdating etter over 20 år i et forhold. Vi chattet timesvis hver dag og han sendte meg koselige meldinger hver morgen, i lunchen og hver kveld, i timesvis. Vi avtalte å møtes og han skulle komme til meg neste helg. Vi skrev begge at det virket som om vi var skapt for hverandre og vi hadde samme mål, verdier….alt klaffet! Han sendte screenshots og sa at han ikke skrev med noen andre. Vi skrev begge at vi tenkte på hverandre og begynte å få følelser for hverandre. Siste melding skrev han i går. Da skrev han at han tenkte på meg hele tiden. Så jeg svarte men fikk ikke svar. Så nå på morgenen ser jeg at han har blokkert meg! Jeg er helt knust og skjønner ikke noe! Hvorfor gjør menn sånt? Jeg bare gråter og skjønner ikke noe. Jeg føler meg så dum, brukt og håpløs! Tenkte på han 24/7! 😪😪😪😪 Er dette helt vanlig? Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre sånt med andre! Anonymkode: 84517...b25 Huff,han der hadde nok flere samtidlig . Opplevd noe lignende. Han må du bare komme over. Tydeligvis ikke til å stole på! 9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 Du har blitt ghostet, antakelig. Det finnes kanskje også en liten sjanse for at det har skjedd noe som er et uhell/ikke gjorde det med vilje (jeg fikk en gang slettet Tinder-profilen min slik at noen trodde de ble ghostet av meg, men det var absolutt ikke meningen og heldigvis fikk jeg laget ny og fant igjen vedkommende... Vi endte faktisk opp med å bli sammen, så det ordnet seg jo veldig greit, selvom jeg tror sjansene for at det er det som skjer i sånne tilfeller normalt sett er veldig liten, hehe). Det som slår meg når jeg leser det er jo at det virker veldig overdrevet da, særlig hvis dere bare hadde skrevet med hverandre, og det kan kanskje forklare hvorfor han fikk "kalde føtter". Anonymkode: 1e988...e8c 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei! Jeg har chattet med en fantastisk fyr i ca en måned nå. Jeg er helt ny på nettdating etter over 20 år i et forhold. Vi chattet timesvis hver dag og han sendte meg koselige meldinger hver morgen, i lunchen og hver kveld, i timesvis. Vi avtalte å møtes og han skulle komme til meg neste helg. Vi skrev begge at det virket som om vi var skapt for hverandre og vi hadde samme mål, verdier….alt klaffet! Han sendte screenshots og sa at han ikke skrev med noen andre. Vi skrev begge at vi tenkte på hverandre og begynte å få følelser for hverandre. Siste melding skrev han i går. Da skrev han at han tenkte på meg hele tiden. Så jeg svarte men fikk ikke svar. Så nå på morgenen ser jeg at han har blokkert meg! Jeg er helt knust og skjønner ikke noe! Hvorfor gjør menn sånt? Jeg bare gråter og skjønner ikke noe. Jeg føler meg så dum, brukt og håpløs! Tenkte på han 24/7! 😪😪😪😪 Er dette helt vanlig? Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre sånt med andre! Anonymkode: 84517...b25 Ok kjære deg, når en mann begynner å rable om at dere er ment for hverandre og oppfører seg som om dere er 8 måneder ut i et etablert forhold innen det har gått en måned, og før dere har møttes!! Så er det en veldig bra anledning til å finne ut hvorfor i alle dager du fallt for dette? Altså hallo, dere hadde ikke møttes, du fikk følelser for en fyr du ikke aner hvem er, basert på noen bilder og skrift på en skjerm, jeg vil si det er flaks at han blokkerte deg nå før det skjedde noe mer og du ble skikkelig såret. Anonymkode: 5e78b...204 27 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 Kona hans oppdaget det. Anonymkode: d87d1...678 20 7
Irak Skrevet 4. mai 2024 #8 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei! Jeg har chattet med en fantastisk fyr i ca en måned nå. Jeg er helt ny på nettdating etter over 20 år i et forhold. Vi chattet timesvis hver dag og han sendte meg koselige meldinger hver morgen, i lunchen og hver kveld, i timesvis. Vi avtalte å møtes og han skulle komme til meg neste helg. Vi skrev begge at det virket som om vi var skapt for hverandre og vi hadde samme mål, verdier….alt klaffet! Han sendte screenshots og sa at han ikke skrev med noen andre. Vi skrev begge at vi tenkte på hverandre og begynte å få følelser for hverandre. Siste melding skrev han i går. Da skrev han at han tenkte på meg hele tiden. Så jeg svarte men fikk ikke svar. Så nå på morgenen ser jeg at han har blokkert meg! Jeg er helt knust og skjønner ikke noe! Hvorfor gjør menn sånt? Jeg bare gråter og skjønner ikke noe. Jeg føler meg så dum, brukt og håpløs! Tenkte på han 24/7! 😪😪😪😪 Er dette helt vanlig? Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre sånt med andre! Anonymkode: 84517...b25 Tja...Ikke godt å si. Var jeg deg så ville jeg ta det menn sier med en klype salt. Vær forsiktig så du ikke får vondt. Skjønner godt at du blir forvirret over en slik oppførsel. Ikke alle som er den de sier de er dessverre. Se på den lyse siden. Er jo bra du fant det ut først som sist. Tenk om dere hadde møttes, og truffet hverandre med mere, så hadde han ghosta deg. Alt skjer for en grunn tenker jeg. Enten så går det bra eller så går det over. Skift fokus, og prioriter deg selv er mitt råd. Gjør noe som gir deg glede, og prøv og glem han teitingen her 🌞. Du fortjener bedre enn som så 💕🪷 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #9 Skrevet 4. mai 2024 Utrolig dårlig gjort! Det blir så vanskelig å stole på folk etterpå. Det er selvfølgelig litt raskt å komme med de tankene dere hadde etter en måned, men likevel Anonymkode: 992fe...d04 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #11 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og før du begynner å mase om at du er blokkert, jeg mener med en ny bruker. Anonymkode: 0c218...25c Jeg ble kjent med han på Facebook dating, og vi chattet på Messenger, så får ikke laget ny bruker. Anonymkode: 84517...b25
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #12 Skrevet 4. mai 2024 Hvorfor bry seg? Han er søppel nå, og du liker vel ikke søppel, kast det ut? Anonymkode: 0d883...20c 6
Pysa Skrevet 4. mai 2024 #13 Skrevet 4. mai 2024 (endret) Kjipt gjort, men tenk på at kjemi på nett og kjemi irl er to helt forskjellige ting uansett. Jeg nettdatet i mange år før jeg fant drømmemannen, og lærte fort at skrivingen i forkant ikke ga noen pekepinn på hvordan den første daten ble. De som var morsomme og søte i meldinger, kunne være kjempekjedelige i virkeligheten, og motsatt. Treff mannen raskt, er mitt tips. Sjansen for at en eller begge får seg feil forventninger er skyhøy hvis dere bruker lang tid på skriving. Endret 4. mai 2024 av Pysa 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #14 Skrevet 4. mai 2024 Du var forelsket i ideen om han og ikke den faktiske mannen. Hvorfor folk gjør sånne dumme og fæle ting? De er dumme? Mangler empati og grunnleggende høflighet? Jeg har også brent meg på denne typen lovebombing etter ett langt forhold. Så jeg er veldig enig med Ab over som spør hvorfor falt du så hardt for en mann du ikke kjenner? For meg var det ett tegn på en lengsel og noen behov jeg hadde. Det gjorde meg veldig bevist på hva jeg må jobbe med meg selv, for det jeg trenger er det ikke noen andre som kan gi. Det er noe jeg må finne i meg selv. Så når en mann som kjeder seg og søker spenning overøser deg med alle slags kjærlighetserklæringer og fremtidsplaner så bør du være på vakt. Det er sjeldent ett bra tegn. Vi er mange som har brent oss på dette, for det er så lett å la seg rive med. Så selv om det var kjempe kjipt at han gjorde dette mot deg så slapp du billig unna. Noen menn leker med deg og manipulerer deg så lenge de får sjansen eller til du ikke orker mer. I åresvis kan de holde på. Hva som feiler disse mennene? Lite empati, lite selvinnsikt og en god dose egoisme. Mange av de er også veldig konfliktskye. Derfor velger de å manipulere istedenfor å ta skikkelig tak i problemene. Det beste av alt er at de skylder på deg, at det er du som gjør at de må være sånn. Så ja, vær glad du slapp unna med skrekken og ta vare på deg selv❤️ Anonymkode: c6ce4...ddc 8 2
Gammelsmurfen Skrevet 4. mai 2024 #15 Skrevet 4. mai 2024 Pysa skrev (2 minutter siden): Kjipt gjort, men tenk på at kjemi på nett og kjemi irl er to helt forskjellige ting uansett. Jeg nettdatet i mange årårevis før jeg fant drømmemannen, og lærte fort at skrivingen i forkant ikke ga noen pekepinn på hvordan den første daten ble. De som var morsomme og søte i meldinger, kunne være kjempekjedelige i virkeligheten, og motsatt. Treff mannen raskt, er mitt tips. Sjansen for at en eller begge får seg feil forventninger er skyhøy hvis dere bruker lang tid på skriving. Stemmer på en prikk. Er det litt kjemi, så møt hverandre og bli kjent utenfor tastaturet. Det har vært min oppskrift. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #16 Skrevet 4. mai 2024 Det der er bare sykt. Dette er eksakt sånn jeg forestiller meg nettdating er. Blir mørkeredd. Stakkar deg for et psyko du planlagt å møte 😱 Anonymkode: 215e4...8a4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #17 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har chattet med en fantastisk fyr i ca en måned nå. Jeg er helt ny på nettdating etter over 20 år i et forhold. Vi chattet timesvis hver dag og han sendte meg koselige meldinger hver morgen, i lunchen og hver kveld, i timesvis. Vi avtalte å møtes og han skulle komme til meg neste helg. Vi skrev begge at det virket som om vi var skapt for hverandre og vi hadde samme mål, verdier….alt klaffet! Han sendte screenshots og sa at han ikke skrev med noen andre. Vi skrev begge at vi tenkte på hverandre og begynte å få følelser for hverandre. Siste melding skrev han i går. Da skrev han at han tenkte på meg hele tiden. Så jeg svarte men fikk ikke svar. Så nå på morgenen ser jeg at han har blokkert meg! Jeg er helt knust og skjønner ikke noe! Hvorfor gjør menn sånt? Jeg bare gråter og skjønner ikke noe. Jeg føler meg så dum, brukt og håpløs! Tenkte på han 24/7! 😪😪😪😪 Er dette helt vanlig? Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre sånt med andre! Anonymkode: 84517...b25 Velkommen til dating 2024. Du har en bratt vei og gå som vi andre har gått før deg. Lær av egne erfaringer. Kan rimelig sikkert love deg at du vil møte på mye rart fremover. Spørs hva slags krav og standard du har. Er de lave finner du noen men hvor bra d blir er er en annen sak. Folk eier ikke respekt for andre lengre innenfor dating. Lykke til. Anonymkode: b260d...4de 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #18 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har chattet med en fantastisk fyr i ca en måned nå. Jeg er helt ny på nettdating etter over 20 år i et forhold. Vi chattet timesvis hver dag og han sendte meg koselige meldinger hver morgen, i lunchen og hver kveld, i timesvis. Vi avtalte å møtes og han skulle komme til meg neste helg. Vi skrev begge at det virket som om vi var skapt for hverandre og vi hadde samme mål, verdier….alt klaffet! Han sendte screenshots og sa at han ikke skrev med noen andre. Vi skrev begge at vi tenkte på hverandre og begynte å få følelser for hverandre. Siste melding skrev han i går. Da skrev han at han tenkte på meg hele tiden. Så jeg svarte men fikk ikke svar. Så nå på morgenen ser jeg at han har blokkert meg! Jeg er helt knust og skjønner ikke noe! Hvorfor gjør menn sånt? Jeg bare gråter og skjønner ikke noe. Jeg føler meg så dum, brukt og håpløs! Tenkte på han 24/7! 😪😪😪😪 Er dette helt vanlig? Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre sånt med andre! Anonymkode: 84517...b25 En annen feil du gjør ved å chatte en mnd uten å møtes er at du danner deg ett bilde i hode på hvordan ser ut og er etter ting du tiltrekkes av og liker. Når dere møtes etter en mnd ( som er for lang tid i mitt hode før en møtes) så kan interessen synke som stein i havet. Da er det ikke sikkert virkeligheten stemmer med du har gjort seg opp i eget hode. Det har skjedd meg flere ganger. God tone online. Til å ikke føle noen ting når man møtes. Bare til info. Anonymkode: b260d...4de 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #19 Skrevet 4. mai 2024 Kanskje ting gikk litt fort på nettdatingen? Har aldri drevet med nettdating selv. Men jeg tror nok jeg ikke hadde turt å utlevere for mye på nett før noe fysisk møte. Man kan jo aldri vite hva og hvem som sitter i andre enden. Får jo litt vibber her om at han er gift og har blitt opodaget. Siden det kommer slike meldingerog rett over i blokkering. Anonymkode: 177b0...b79 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #20 Skrevet 4. mai 2024 Hjernen din har nok lurt deg litt her TS. Du kjenner jo ikke denne mannen , så det er ingenting å «miste» sånn sett. Det er nok en mening med det meste skal du se. Anonymkode: c744b...548 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå