AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Jeg hadde pollenallergi som barn, og var skrekkelig plaget når bjørka holdt på. Nå er det mange år side jeg har merket noe særlig til det, men i år opplever jeg noe merkelig. Det er svært kraftig bjøkepollen her nå, men jeg har null problem med å være ute, går fjellturer og sykler og koser meg i finværet. Ikke så mye som et snufs. MEN på natta er jeg dårlig??? Potte tett og rennende nese, kløende og rennende øyne, kløe halsen osv?? Som barn var det verste å være ute på dagtid, men det går helt fint for meg. Har noen peiling på hvorfor jeg er så dårlig på natta når jeg ikke merker noe ute? Det er sikkert pollen på sengetøyet osv, men jeg burde hatt NOEN symptomer på dagtid synes jeg? Anonymkode: 9fcb2...522
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Da er det ikke pollenallergi. Da skulle det vært noe på dagen også. Hva skjer hvis du er på soverommet om dagen? Anonymkode: 2a8c3...ce4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da er det ikke pollenallergi. Da skulle det vært noe på dagen også. Hva skjer hvis du er på soverommet om dagen? Anonymkode: 2a8c3...ce4 Ingenting.. 🥴 Satt og leste bok i senga igår og merka ingenting. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9fcb2...522
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Skal ikke se bort i fra at det er oppsamling av pollenstøv på hud og i hår, kombinert med pollenstøv inne på soverommet, som gjør at du reagerer på natten. Jeg blir generelt dårlig hele døgnet, men om jeg er sløv og har åpent vindu inn til soverommet, så kan jeg love deg at jeg blir sinnsykt dårlig når jeg skal sove. Anonymkode: 35ea9...459 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 Har du langt hår som er satt opp i hestehale på dagtid, men så sover du med håret utslått? Lå du på hodeputa di da du leste i går? Anonymkode: 6860d...1f6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 Kan det være middallergi? jeg har allergi mot midd som finnes i støv. Klør i nesa hvis det blir for støvete på soverommet. Anonymkode: 2ecab...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå