Gå til innhold

Lukter kvinnelige kjønnsorganer temmelig likt? Eller forskjellig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om fitter lukter det samme eller ulikt fra person til person? 

Anonymkode: 34eb9...8ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De lukter ikke akkurat det samme, men har en lukt til felles

Anonymkode: 5a467...2d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De lukter ikke akkurat det samme, men har en lukt til felles

Anonymkode: 5a467...2d2

Og den lukta blir rekene aldri kvitt? 🍤

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hans Tore Lem said:

Og den lukta blir rekene aldri kvitt? 🍤

Sier du det lukter reke 😅 menn lukter champinyong. Hviken vin passer til da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig

Anonymkode: 7135c...259

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det varierer veldig

Det varierer litt. Friske og sunne underliv lukter diskret / lite alt etter hvor lenge siden de ble vasket. Hvis det er «veldig» så er det noe som ikke er som det skal. 

AnonymBruker
Skrevet
Erfarenmann skrev (10 minutter siden):

Det varierer litt. Friske og sunne underliv lukter diskret / lite alt etter hvor lenge siden de ble vasket. Hvis det er «veldig» så er det noe som ikke er som det skal. 

Da er vi uenige. Min opplevelse er at det varierer veldig hva det lukter. Så enkelt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Varierer fra søtt til surt og fra reke til rakfisk..🤭

Anonymkode: 7b7c3...370

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært borti så mange med nesen min, men min kjæreste er digg nedentil. Syns aldri det er dårlig stemning noen gang jeg går ned på henne, uansett når jeg prøver meg. 

Kan være jeg er uegnet kandidat til å svare, for jeg elsker å gå ned på henne 😅

Anonymkode: 478ee...f2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lukter vi chanpingyong? Det har jeg aldri hørt. Jeg er avholds. Jeg går for eplebrusa til Coop. Den er god. :) Passer fint til reker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er egentlig hentet fra en vits i radioresepsjonen der Adam ser Eva står i sjøkanten og vasker underlivet. Så tenker han: Den lukte kommer rekene aldri til å bli kvitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Den reke lukta kommer opprinnelig fra menn med dårlige holdninger til det meste. De dypper den jo i alt fra paier til rekeslo.

Anonymkode: cc1a0...524

• Liker 3
Skrevet

Same-same, but different ville jeg sagt..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg lurer på om fitter lukter det samme eller ulikt fra person til person? 

Like individuelt som all annen kroppslukt.

Anonymkode: 6e4f1...185

AnonymBruker
Skrevet

Den grunnleggende, litt ugne lukten av fisk har vært tilstede hos alle de jeg har hatt meg med, og det er en god del. En viss variasjon er det jo, men den er relativt beskjeden.

Anonymkode: 04103...45b

• Nyttig 1
Skrevet

Min erfaring er at det der rekegreiene er en myte som har fått festet seg. Det lukter og smaker lett syrlig.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Den reke lukta kommer opprinnelig fra menn med dårlige holdninger til det meste. De dypper den jo i alt fra paier til rekeslo.

Anonymkode: cc1a0...524

Eller så har de vært med damer som spiser mye reker, for DA lukter ihvertfall jeg reker 😁😁

Anonymkode: 64f0c...90e

Skrevet

… og det lukter mye strammere av menn som ikke har vasket seg, enn av kvinner som ikke har vasket seg. Derfor merkelig med dette voldsomme fokuset på kvinnelig kjønnslukt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror at lukten nedentil er sterkt overdrevet, og den myten kommer sikkert av enkelte ganger kan det være forstyrrelser der nede som gjør at det lukter vondt. Og det er vel sånn at de gangene det lukter vondt er det som blir snakket om.

Når det henvises til rekelukt, så er kanskje ikke det så negativt som noen ønsker å fremstille det som. Prøv å lukte på en fersk reke, nei den lukter ikke så mye, og den lukter heller ikke vondt, og hadde den gjort det så hadde ikke så mange spist det med stor glede.

Det er svært sjelden at jeg synes det har luktet vondt av noen kvinner nedentil, det lukter kjønn som er litt vanskelig å definere, og som slett ikke lukter veldig sterkt. Lukten inneholder feromoner som er likt av mannfolk og gjør oss bare kåtere.

Vil vel si at lukten er som frisk svette fra armhulen, og det lager jo fornuft med tanke på at begge plasser skiller ut veske på et sted det kan bli litt klamt. Og som vi vet så kan også svette ta lukt av hva personen har spist, og sånn vil jeg tro det er for underlivet også, så litt individuelle forskjeller er det.

Anonymkode: 2ecc1...0a0

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...