Gå til innhold

Når han alltid sier "jeg setter så uendelig stor pris på deg"... Grunn til skuffelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi dater. Har sagt til han at jeg er glad i han jeg vet han er glad i meg og, men når han skriver meldinger eller gir meg feks et kort i en anledning, så er det alltid "setter så uendelig stor pris på deg". Jeg blir skuffet. Hvorfor kan han ikke si at han er glad i meg? Er ikke det å si at man setter pris på noen, mye mer vennskapelig ladet eller hva? 

Det skal sies at dette er en mann som generelt syns det er skikkelig vanskelig å uttrykke følelser.. 

Ville du vært skuffet? Vi er forresten 42-43.

Anonymkode: 95315...7cf

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vet at han er glad i deg og du også vet at han syns det er vanskelig å uttrykke følelser, så syns jeg du skal forsøke å fokusere på det fine, fremfor at du syns at det er skuffende at han ikke skriver de spesifikke ordene. Samtidig må du jo finne ut om det er noe du klarer deg uten, hvis dere havner i et forhold. Må også påpeke at han absolutt bør jobbe med å uttrykke følelser, både de positive og de negative, hvis ikke blir det vanskelig å være i et forhold.. 

Anonymkode: bbc97...c29

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi dater. Har sagt til han at jeg er glad i han jeg vet han er glad i meg og, men når han skriver meldinger eller gir meg feks et kort i en anledning, så er det alltid "setter så uendelig stor pris på deg". Jeg blir skuffet. Hvorfor kan han ikke si at han er glad i meg? Er ikke det å si at man setter pris på noen, mye mer vennskapelig ladet eller hva? 

Det skal sies at dette er en mann som generelt syns det er skikkelig vanskelig å uttrykke følelser.. 

Jeg ville ikke hengt meg opp i dette. Hvis han ellers viser at han er glad i deg så spiller det ingen rolle. Noen klarer bare ikke å uttrykke alt de føler. Det må du akseptere med mannen din, som sannsynligvis er veldig glad i deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Mayer skrev (5 minutter siden):

Jeg ville ikke hengt meg opp i dette. Hvis han ellers viser at han er glad i deg så spiller det ingen rolle. Noen klarer bare ikke å uttrykke alt de føler. Det må du akseptere med mannen din, som sannsynligvis er veldig glad i deg.

Ja men jeg blir litt skuffet. Jeg kan sette pris På en kollega, er glad i min mor og elsker den jeg er kjæreste med. Syns bare det høres så vennskapelig ut.... Han har sagt han er glad i meg og han viser det, men henger meg litt opp i ord dessverre... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere sammen eller ikke ? Dater, hva betyr det ? Dater dere flere samtidig ? Man sier jo ikke at man er glad i noen man sporadisk treffer på «en date» 🙄

Anonymkode: 715f8...99c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja men jeg blir litt skuffet. Jeg kan sette pris På en kollega, er glad i min mor og elsker den jeg er kjæreste med. Syns bare det høres så vennskapelig ut.... Han har sagt han er glad i meg og han viser det, men henger meg litt opp i ord dessverre... 

I motsetning til andre her, synes jeg du gjør 100% helt rett i det, se på hva han sier og forhold deg til det. En mann som sier "setter uendelig pris på deg" helgarderer seg tidlig mot å si for mye for å få deg for nær for fort, eller han er redd for det eller whatever, i allefall sier han ikke hverken glad i deg eller noe sånt. Og det skal du følge med på og legge faeten på relasjonen deretter. Dere DATER, ro ned og ikke mist deg i ham. 

Anonymkode: b00d4...c12

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det minner meg om eksen min. Han sa faktisk "jeg elsker deg" og da jeg spurte hvorfor, svarte han "fordi du passer på meg...". Han trengte en mamma. Det skjønte jeg litt senere. 

Anonymkode: 46d5b...5f5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det minner meg om eksen min. Han sa faktisk "jeg elsker deg" og da jeg spurte hvorfor, svarte han "fordi du passer på meg...". Han trengte en mamma. Det skjønte jeg litt senere. 

Høres romantisk eller koselig ut der og da, helt til en innser at man faktisk har å gjøre med en smårolling som vil leve singellivet samtidig i et forhold og ikke måtte ta hensyn til deg, samtidig som alle hensyn er tatt til ham. 

Anonymkode: b00d4...c12

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du 14 må man si man elsker hverandre før det er forhold

Anonymkode: 6c3b9...857

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann som synes det er vanskelig å uttrykke følelser slenger på uendelig, ville jeg tatt det som et godt tegn. Jeg tipper han ikke sier slikt til en kollega. Lær deg å forstå hans språk. 

Anonymkode: 83786...bcb

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men det er vel hans måte å si akkurat det på da? 

Anonymkode: e976c...936

• Nyttig 1
Skrevet

Å sette pris på noen er vel å ikke ta dem for gitt. Det er et bra utgangspunkt. Og så får du vel spørre ham hva han legger i det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han virker i hvert fall ikke spesielt forelsket….

Anonymkode: 18cac...8ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å spørre hvorfor når noen sier heg elsker deg er bare så totalt turnoff. 

Anonymkode: 1fbed...3e6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt skuffet. Jeg ville ikke tenkt på dette som en problemstilling i det hele tatt.

Jeg setter ikke "uendelig stor pris" på kollegaer og ville aldri falt meg inn å si det til en kollega heller. Jeg synes dette var flott sagt, jeg.

Du ødelegger veldig for deg selv med denne overtenkingen, TS. Han er ikke deg, er ikke tankeleser heller og vil ikke kunne tenke eller si nøyaktig de ordene eller setningene som føles 100% riktige for deg til enhver tid. Ingen kommer til å oppfylle dine krav hvis du skal være så detaljert som dette.

Anonymkode: 15527...067

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er ikke spesielt flink til å si at jeg er glad i eller elsker den jeg er sammen med, så for meg å skrive til noen at jeg setter uendelig stor pris på dem er store ord i min bok. 
Hvis dere bare er på date-nivå i tillegg synes jeg dette holder mer enn nok. 
Ved neste anledning kan du jo si at du allerede vet at han setter uendelig stor pris på deg, så du er spent på hva han kommer til å skrive denne gangen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vet at han er glad i deg, så ikke pirk på detaljer, at han må bruke visse fraser i tillegg. At han setter utrolig stor pris på deg er utrolig fint sagt.

Anonymkode: 39553...ea3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å spørre hvorfor når noen sier heg elsker deg er bare så totalt turnoff. 

Anonymkode: 1fbed...3e6

Kanskje turnoff, men helt vanlig spørsmål 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...