Mayer Skrevet 3. mai 2024 #1 Skrevet 3. mai 2024 Er de fleste norske menn avslappet mht. homofili nå, eller er det mange som synes det er ubehagelig, eller til og med ekkelt? Hva hvis en homofil mann klemmer en heterofil en? Her er det lov å svare helt ærlig. Man kan jo ikke noe for hva man føler inni seg, selv om man kan styre oppførsel og hva man sier/gjør mot homofile.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 Tror ikke de er særlig homofobe. Har ikke vært et tema her. Veldig få homofile i bygda. Anonymkode: e0a20...a25 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 Mange heterofile menn på Grindr som har homofobe holdninger utenfor soverommet. Det er sprøtt hvor mange menn som er utro med andre menn fordi det liksom ikke teller som å være utro. Anonymkode: 801b6...b25 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Homofobi betyr at man er redd for homofile, ingen som er redd for homofile. Det er jo HAT de har, altså "homomiso". Anonymkode: 947a2...fb5
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 Jeg ble utsatt for overgrep som 6 åring, av en pervers pedofil som truet med juling hvis jeg sladret.. I ettertid takler jeg ikke nærhet elller hudkontakt med menn, så kommer noen innenfor intimsonen min klikker jeg fullstendig. Men jeg ble homofob i mange år, før jeg fikk forståelse. Jeg oppdaget at homoer ikke er så værst, for de har heller aldri brutt intimsonen min. Så tenker jeg.. Ka faan har en mann innefor intimsonen min å gjøre? Ikke er de heterofil og heller ikke homofil.. Så det er tydeligvis noen apekatter uten legning, som ikke eier folkeskikk. Advarsler blir nevnt, neseblod neste😅 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 I følge meningamålinger så har aksepten for homofili, støtte til homofilt ekteskap osv, økt i hele befolkningen over mange år. Det inkluderer også menn. Anonymkode: 9debf...440 1
Macro Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 Det som er veldig typisk er at de som er negative til noe tar mye plass. De som ikke bryr seg telles ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #8 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Homofobi betyr at man er redd for homofile, ingen som er redd for homofile. Det er jo HAT de har, altså "homomiso". Anonymkode: 947a2...fb5 Det er de som er fanatisk på vegne av homofile som ser HAT. På samme måte som antirasister ser HAT når noen er kritiske til fremmedkulturelle pga annet verdisyn og en annerledes kultur. Jeg synes det er for mye mas, for mye ekstremisme, for mye empatiposering, alt for mye av det meste. Offerdyrking er noe vi ser alt for mye av i Norge. Anonymkode: 42427...b76 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå