Pernillesofie Skrevet 3. mai 2024 #1 Del Skrevet 3. mai 2024 Har farget håret lysere en stund, og tenkte jeg skulle gå hakket mørkere for å nærme meg min naturlige farge (litt småmørk kornblond). Farget det 8.1 og resultatet ble mye mørkere enn forventet og har et grålig/grønt skjær! Jeg stresser ihjel og vil bare ha det lysere igjen. Jeg har ikke råd til frisør og ville jo egentlig slutte å farge det, men nå er det så fælt at jeg ikke vil gå ut av huset. Jeg har en balayage (preference, highlights for natural light to dark blonde hair) som jeg egentlig hadde tenkt til å bruke oppå men nå er jeg redd. Kan den fremdeles brukes, bare legge det veldig tett? Eller burde jeg kjøpe ny farge (lysere) og ta hele håret? Kan jeg farge i morgen? Syns dette var skikkelig uffent og all hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Del Skrevet 4. mai 2024 Du kan bruke Colourless(fås kjøpt på bla. Vita,normal,sparkjøp) for å fjerne en del av den mørke fargen,så kan du farge på nytt etterpå. Lykke til😊 Anonymkode: cc232...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Del Skrevet 5. mai 2024 Vask det et par ganger før du prøver noe annet! Ofte går fargen ut en del kun av shampo. Sterk shampo som Head & Shoulders er spesielt god for å lysne hårfarge, hvis fargen sitter godt ville jeg prøvd å virkelig skrubbe håret med plenty av shampo 2-3 minutter om gangen, 2-3 ganger på rad. Følg opp med en god hårkur siden håret blir tørt av det Hvis det ikke funker kan du prøve det samme med Zalo, men ville gitt shampo et hederlig forsøk først siden oppvasksåpe slett ikke er bra for håret. Anonymkode: 8f859...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå