AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Skrevet 3. mai 2024 Hei! Sønnen min på 13 er aldri ute med venner lenger. I starten av ungdomsskolen fikk han mange nye venner og var superlykkelig. De siste 2-3 månedene har han omtrent bare vært inne etter skoletid og i helgene. Jeg prøver å snakke med ham om det, men møter veggen. «Har ikke lyst», «vil bare være inne» er blant forklaringene hans. Han sier det ikke er noe i veien og at han henger med venner på skolen. Hvordan bør jeg gripe dette an? Synes det er trist at han ikke er ute med vennene sine nå som det endelig er vår og fint ute. Anonymkode: a8cc1...6b7 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 Han er 13, ikke 7. Det handler om personlighet og utvikling. Jeg hadde heller ikke giddet det når jeg gikk i 8 klasse og karakterer snart skulle på kortet. Det er ofte lengre dager. Anonymkode: 679a6...fcd 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er 13, ikke 7. Det handler om personlighet og utvikling. Jeg hadde heller ikke giddet det når jeg gikk i 8 klasse og karakterer snart skulle på kortet. Det er ofte lengre dager. Anonymkode: 679a6...fcd Ja, men det er ikke som om han bruker mye tid på lekser… Anonymkode: a8cc1...6b7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men det er ikke som om han bruker mye tid på lekser… Anonymkode: a8cc1...6b7 Kva brukar han tida si på? Anonymkode: da440...c01
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kva brukar han tida si på? Anonymkode: da440...c01 Trening, matlaging, film og skjerm. Anonymkode: a8cc1...6b7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #6 Skrevet 3. mai 2024 Kanskje ta en prat med læreren? Høre litt om hvordan det går i klassen. Har du kontakt med foreldrene til de gamle vennene? Kanskje ta en prat også med de og hør om de vet noe. Anonymkode: 47cd4...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #7 Skrevet 3. mai 2024 Overvåk internettaktiviteten hans. Vår sønn ble plutselig sær og innadvendt etter han begynte å se på sjuke menn på YouTube. Anonymkode: b3552...0b5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #8 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Overvåk internettaktiviteten hans. Vår sønn ble plutselig sær og innadvendt etter han begynte å se på sjuke menn på YouTube. Anonymkode: b3552...0b5 Lurt. Det er myyye dritt og potensielt farlig tankegods som er lett tilgjengelig på nett, dessverre. Anonymkode: e14e0...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå