Gå til innhold

Flere som plages av russebråk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg unner russen å kose seg og feste og JA jeg har vært russ selv. Men disse russebussene ødelegger nattesøvnen min :( Er så sliten og fungerer dårlig på jobb pga dette. Hjelper ikke å lukke vinduet, bassen dundrer i veggene her. Hadde jeg vært rik skulle jeg gjerne reist til Cayman Islands med retur 18/05, men det har jeg dsv ikke penger til. 

Hvorfor må de bråke sånn? 

Anonymkode: 87e31...83f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er de i gang igjen. Må virkelig livet mitt ødelegges totalt fram til 18.mai? Jeg fungerer ikke med så lite søvn. Gråter konstant. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, blir noen uker med dårligere livskvalitet hver vår. Jeg pleier reise bort så mye som mulig, men kan ikke bli borte i flere uker. Men politiet har blitt flinkere til å stoppe dem her. 

Anonymkode: be6cd...e23

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre som jeg vet flere andre gjør - leie ut huset/leiligheten til russen som airBnB og så dra på hytta/hotell frem til det er over.

Anonymkode: 2a7bf...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen du du kan sove hos? I helgen i det minste??

Jeg bor egentlig rett ved ett sted de pleier treffes tidligere, men ikke hørt noe hittil… 😩

Savner å høre dem❤️

Men.. Både jeg og barna sover uansett da..

Anonymkode: 919b0...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får gjøre som jeg vet flere andre gjør - leie ut huset/leiligheten til russen som airBnB og så dra på hytta/hotell frem til det er over.

Anonymkode: 2a7bf...bed

Hadde lett gjort det om jeg hadde råd. Men jeg har nettopp begynt i ny jobb og har ikke råd til å reise noe sted. Derfor er det ekstra krevende å leve med så lite søvn, jeg fungerer rett og slett ikke. Bor i Oslo og russen bråker som f her. 

Men det var et lurt tips til neste år, å reise utenlands i mai noen uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du ingen du du kan sove hos? I helgen i det minste??

Jeg bor egentlig rett ved ett sted de pleier treffes tidligere, men ikke hørt noe hittil… 😩

Savner å høre dem❤️

Men.. Både jeg og barna sover uansett da..

Anonymkode: 919b0...37c

Er like ille over alt, ellers hadde jeg gjort det. Jeg bor ved et populært badested i Oslo og det virker som de samler seg her (Bydel Nordstrand). Er ikke noen rimelig JBL høyttalere som russen bruker, hele leiligheten rister når de kjører forbi. 

Er egentlig ikke en sur fettmerr altså, men i år er det ekstra ille syns jeg. Det er bare så sinnssykt HØYT med musikken og bassen som dunker i veggene. 

Hvor er det fint å reise i mai da, noen tips til en russerfri destinasjon? Med sol og varme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover greit gjennom det, men bikkjene våkner og da vekker de meg 😅

Sliter mest med børning her. Bilklubber har møter og bråker med børning på en parkeringsplass like nedenfor oss hver fredag og lørdag natt.

Anonymkode: 4e2da...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sover greit gjennom det, men bikkjene våkner og da vekker de meg 😅

Sliter mest med børning her. Bilklubber har møter og bråker med børning på en parkeringsplass like nedenfor oss hver fredag og lørdag natt.

Oi, her er det motsatt :D Kattene snorker og sover gjennom russebråket mens jeg våkner av det. 

Børning høres slitsomt ut. Har ikke folk bedre ting å gjøre på natta? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor rett ved en hovedvei. Alltid koselig å våkne av at et russekjøretøy råner(ruller?) Forbi med stereoen på et volum som gjør utendørs metallica konserter til skamme. Skjønner ikke hvordan de klarer overleve i den støyen. 

Anonymkode: b08bb...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg plages veldig i år. Vi bor i nærheten av en butikk med stor parkeringsplass der 2-3 busser pleier å møtes nesten hver kveld/natt. Både samboer og det lille barnet vårt sover gjennom, men jeg våkner og blir holdt våken av hard techno som får det til å riste i veggene 🫠 Tenker litt på russen også jeg, de har jo risiko for alvorlige hørselsskader med det lydnivået der. 

Jeg har selv vært russ og unner russen fest og moro, men det må gå an å bruke huet bittelitt. 

Anonymkode: f2a93...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, her er det motsatt :D Kattene snorker og sover gjennom russebråket mens jeg våkner av det. 

Børning høres slitsomt ut. Har ikke folk bedre ting å gjøre på natta? 

Det er hobbyen dems og de leker katt og mus med politiet for å fortsette. Står ofte om det i Romerikets Blad og hvor plaget naboen er, men de bryr seg ikke. Er samlinger på flere hundre hver fredag og lørdag på en fast parkeringsplass like ved oss. Og som idag har de med fyrverkeri i tillegg.

Russen er iallfall bare en kort tid, og de kjører oftest videre, så tar heller de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit, våkner ikke av det. Sovner sent uansett, så jeg hører de jo til sent. Synes det er hyggelig å tenke på at de koser seg, men lurer på hvordan de ikke er døve, så klart. Forstyrrer meg ikke, minner meg på at det snart er 17 mai! 

Men jeg bor ved motorveien og en stor vei, hører til vanlig ikke bilene. Men nå får jeg laserlysene deres inn vinduet iblant, og selvfølgelig den bassen. Er ganske sykt.

Anonymkode: bba65...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis ikke hørt noe her😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på bygda så slipper heldigvis russedriten😇

Anonymkode: c5777...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå er de i gang igjen. Må virkelig livet mitt ødelegges totalt fram til 18.mai? Jeg fungerer ikke med så lite søvn. Gråter konstant. 

Hvis du hører gråting ville jeg ringt politiet, bare for sikkerhetsskyld.

Anonymkode: a2d4e...8cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...