AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Skrevet 3. mai 2024 Kjøpt kukompost gjødsel for å lage ny jord over gammelt blomsterbed. Men vil ikke dette lukte? Anonymkode: 289a2...91a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjøpt kukompost gjødsel for å lage ny jord over gammelt blomsterbed. Men vil ikke dette lukte? Anonymkode: 289a2...91a Nei det lukter ingenting. Har nettopp brukt mange sekker med sånt selv i stort bed, bland godt Anonymkode: d1196...34d 1
Gjest jegerrinne Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 Nei lukter ikke Vi bruker der hele tiden tilogmed fersk. Henter hos naboer
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 Jo det lukter. Men det er en super og billig måte å forbedre «gammel» eller næringsfattig jord på. Jeg blander gjerne ut litt kugjødsel i jorda på starten av sesongen, eller ved gjenbruk/gjenplanting i «fjorårets blomsterjord». Bruker det selv kun utendørs pga lukta. Skal sies at jeg er av typen som sensitiv for lukter (bruker bl a ikke tøymykner fordi de fleste lukter kunstig parfyme) - og lukten av kugjødsel er borte ila 2 minutter, så det er ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: 4b740...d02
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo det lukter. Men det er en super og billig måte å forbedre «gammel» eller næringsfattig jord på. Jeg blander gjerne ut litt kugjødsel i jorda på starten av sesongen, eller ved gjenbruk/gjenplanting i «fjorårets blomsterjord». Bruker det selv kun utendørs pga lukta. Skal sies at jeg er av typen som sensitiv for lukter (bruker bl a ikke tøymykner fordi de fleste lukter kunstig parfyme) - og lukten av kugjødsel er borte ila 2 minutter, så det er ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: 4b740...d02 Ok.Vi bor i borettslag og er tett mellom naboene. Men satser på det går bra da😅 Anonymkode: 289a2...91a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå