AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Skrevet 3. mai 2024 Hei! Jeg har vært i et forhold med min kjæreste i nå tre år. I starten var det helt fantastisk, helt til det ikke var det mer helt plutselig. Etter fem mnd var han utro med en han hadde ligget med før, og jeg fant det ut selv etter 8 mnd. Jeg hadde et bilde av hvordan denne mannen var fordi han utga seg for å være min alle beste venn og jeg følte virkelig at det var han. Vi var gode venner i et år før jeg ville bli noe mer(etter initiativ fra han allerede fra starten). Han visste at jeg kom fra to tidligere forhold med utroskap og snakket veldig ned om den type handling. Han la seg helt flat og jobbet/har jobbet så hardt han kan med sine forutsetninger og tanker om hva som er bra nok. Jeg har jo naturligvis slitt med å stole på han og å se på han som den trygge partneren han en gang var. Det har vært mange handlinger og krangler i ettertid som har gjort at dette såret ikke har grodd for min del. Jeg har lagt lokk på det og har greid å leve ok med dette, men tror jeg nå får litt senreaksjoner på dette eller noe i den dur. Jeg har slitt med den seksuelle tiltrekningen etter dette. Jeg har måttet ty til fantasier om andre feks for å greie å komme meg igjennom innimellom. Jeg blir av og til uvel om han tar på meg. I tillegg til dette er han ikke så lidenskapelig så når han kommer fort(som er ofte) så gjør han ikke noe for å tilfredsstille meg etterpå. Og tilbakemeldinger på hva jeg liker glemmer han ofte også så det blir ikke så mye av det, og når jeg tar det opp på nytt blir det dårlig stemning fordi jeg ikke er «fornøyd med det som er». Dette har resultert i over et år uten klimaks for min del. Det er flere som har tatt kontakt med meg gjennom disse årene for å høre om jeg er singel osv, fordi de er interesserte. Jeg har hver eneste gang avvist, høflig men tydelig at jeg er i et forhold og ikke interessert i noe utenom han jeg er med. Men de siste to mnd er det to stk som har skrevet til meg og jeg merker jeg har lyst til å flørte og gjøre ting man ikke skulle ønsket når man er i et forhold. Jeg fantaserer om det når jeg gjør ting selv og merker jeg den siste uken har ønsket å se navnet på vedkommende på skjermen når jeg sjekker tlf. Jeg kommer ikke til å gjøre noe bak min kjærestes rygg, men jeg føler meg så skitten og merker jeg ikke vil «miste» kontakten med den siste som tok kontakt med meg. Skulle nesten ønske jeg ikke var i et forhold for å kunne møte han. (Vi snakket litt tiden før jeg møtte han jeg er med nå). Har noen opplevd lignende? Jeg har typ kjærlighetssorg for den andre mannen fordi jeg er i et forhold. (disse følelsene for meg er ganske nye så vil ikke handle i affekt). Vi er i starten på 30årene, ingen barn :) Anonymkode: 887f7...f11
911 Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 Du har det ikke bra i det forholdet du er i så hvorfor avslutter du ikke? Da har du full tilgang uten samvittighetskvaler med han du vil ha. Håper han er bedre enn din nåværende. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 Du er nok ikke unormal som sliter med tiltrekningen etter at han har vært utro. Ikke unormalt når du har en egoistiske sexpartner heller. Anonymkode: 4f856...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 911 skrev (55 minutter siden): Du har det ikke bra i det forholdet du er i så hvorfor avslutter du ikke? Da har du full tilgang uten samvittighetskvaler med han du vil ha. Håper han er bedre enn din nåværende. Jeg sliter litt med tilliten til meg selv tror jeg. Og håper ting blir bedre. Og er redd for å ta forhastede beslutninger og angre etterpå. Ts Anonymkode: 887f7...f11 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du er nok ikke unormal som sliter med tiltrekningen etter at han har vært utro. Ikke unormalt når du har en egoistiske sexpartner heller. Anonymkode: 4f856...bd5 Okei, godt å høre ts Anonymkode: 887f7...f11
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #6 Skrevet 3. mai 2024 Har dere barn? Hvis ikke ville jeg gjort det slutt. Anonymkode: ea9b7...55c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #7 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere barn? Hvis ikke ville jeg gjort det slutt. Anonymkode: ea9b7...55c Sorry, så ikke at du hadde skrevet helt på slutten at dere ikke har barn. Da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder når du tydeligvis ikke tenner på han lengre. Anonymkode: ea9b7...55c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #8 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sorry, så ikke at du hadde skrevet helt på slutten at dere ikke har barn. Da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder når du tydeligvis ikke tenner på han lengre. Anonymkode: ea9b7...55c Null problem 🙂 Nei jeg skjønner ikke selv heller. Aldri vært så forvirra før. Vet ikke om dette er sånn «kjemp å kom seg sterkere gjennom» eller om det er «på tide å gi slipp» situasjon. Ts Anonymkode: 887f7...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå