AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Del Skrevet 3. mai 2024 Når jeg forsøker å gå innom forskjellige nettsider, uansett om det er her på Kvinneguiden / ulike nettaviser, eller andre steder, så får jeg opp at Det ser ut som du er frakoblet. Vi kunne ikke laste inn siden fordi det ser ut som enheten din er frakoblet internett akkurat nå. Men når jeg får opp menyen over alle tilgjengelige nettverk, så står det jo tilkoblet, sikret på det nettverket jeg er aktiv på! Anonymkode: 589b1...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Del Skrevet 4. mai 2024 Da har du ikke Internett tilgang på det trådløse nettverket du er tilkoblet. Anonymkode: 1b9db...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 4. mai 2024 #3 Del Skrevet 4. mai 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Når jeg forsøker å gå innom forskjellige nettsider, uansett om det er her på Kvinneguiden / ulike nettaviser, eller andre steder, så får jeg opp at Det ser ut som du er frakoblet. Vi kunne ikke laste inn siden fordi det ser ut som enheten din er frakoblet internett akkurat nå. Men når jeg får opp menyen over alle tilgjengelige nettverk, så står det jo tilkoblet, sikret på det nettverket jeg er aktiv på! Anonymkode: 589b1...6db Som forrige skrev. Greit nok at du er koblet opp mot en boks (ruter) som gir deg tilgang til et trådløst nett. Men, vet du med sikkerhet at den ruteren har en kobling til internett eller ikke? Prøv en omstart av den først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå