Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg overreagerer,må høre med dere😀

Når jeg og mannen min er og handler,så hvis jeg gjør noe som ikke passer ham,så kjefter han på meg.synes det er flaut og blir lei meg.

Han slenger med leppa,men er like blid etterpå,og skjønner liksom ikke at jeg synes det er ubehagelig.

Her er et eksempel hvis jeg har lagt noe i handlevogna som han ikke vil ha,så kan han si æ skal vel for faen med ikke ha det der,legg det tilbake.kjenner jeg blir lei mei,for er flaut rett og slett.

Men utenom det så er han snill og grei,selv om han kan være kvsss i kommentarene.

Overreagerer jeg?

Vi har vært gift i 20 år .

Anonymkode: 71cba...3b5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem betaler for varene? 

Hvorfor handler du ikke selv? 

Anonymkode: 47add...58a

• Liker 3
Gjest Bromance
Skrevet

Nei, syns ikke du overreagerer. Kan han ikke bare dra alene og handle da hvis han ikke kan oppføre seg i butikken. Da slipper han også å få ting nedi handlevogna han ikke vil ha... 😅

Skrevet

What? Du må da også få lov å bestemme hvilke varer dere skal ha?? Er ikke bare opp til han, vel?

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer absolutt ikke. Hadde min pratet slik til meg så hadde jeg gitt han en real omgang med voksenkjeft slik at han aldri hadde snakket slik igjen. Han oppfører seg som en bølle!! 

Anonymkode: df047...91f

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nestegang tar du egen handlevogn og handler det du vil ha og betaler selv og så kan han ta sin handlevogn. 

Anonymkode: df047...91f

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke greit! Maken til respektløs oppførsel!

Anonymkode: 45b44...05d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Psykopat 

Anonymkode: 79f4d...69b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Si at hvis han snakker slik til deg en gang til får han ikke være med på butikken mere evt så får han gå alene.

Anonymkode: 765f7...eaa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at han noen gang har kjeftet eller vært ufin.... Men jeg hadde rett og slett bedt han klappe igjen, lagt varen tilbake i vognen, og bedt han sette seg i bilen og reflektere over egen oppførsel til jeg var ferdig med å handle det jeg ønsket. Deretter tatt en real oppvasksamtale i det vi kom hjem. 

Anonymkode: 5ec60...a2a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt. Jeg hadde handlet alene om min var så teit.

Anonymkode: a3a12...84b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg overhørt dere i butikken, så hadde jeg reagert sterkt på hans oppførsel og tenkt på hva som foregikk bak husets fire vegger når han synes det er greit å oppføre seg slik offentlig. 

Anonymkode: c86c5...817

• Liker 9
  • Nyttig 6
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Hadde svart at jeg handler faen med hva jeg vil og takler du ikke det finn din egen kurv så møtes vi i bilen når vi er ferdig!

Skrevet

Hvorfor svarer du han ikke? Hvorfor lar du han holde på sånn?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke at han noen gang har kjeftet eller vært ufin.... Men jeg hadde rett og slett bedt han klappe igjen, lagt varen tilbake i vognen, og bedt han sette seg i bilen og reflektere over egen oppførsel til jeg var ferdig med å handle det jeg ønsket. Deretter tatt en real oppvasksamtale i det vi kom hjem. 

Anonymkode: 5ec60...a2a

Jeg har det som ts på butikken og er ei dame med bein i nesa. Har ingen problem med å "sette ned foten" (lavmælt, slik at andre ikke skal høre meg og han drites ut), men hvis jeg gjør det så gir han seg ikke. Og da er det plutselig (i hans øyne) JEG som krangler🙄 Så da er vi det paret som krangler på butikken. Jeg hater disse handleturene noe så jævlig!!! Man blir maktesløs for det blir umulig uansett hva man gjør. (Vi har småbarn og skilsmisse er uaktuelt per nå).

Anonymkode: 88fbf...87e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Si at hvis han snakker slik til deg en gang til får han ikke være med på butikken mere evt så får han gå alene.

Anonymkode: 765f7...eaa

Ideelt så funker det, men ofte vil det ikke gjøre det.

Anonymkode: 88fbf...87e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt:Jo visst faen skal jeg ha de jævla varene! Så hadde jeg hentet varene opp i vogna igjen.

Anonymkode: ca041...a6d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 18.58):

Mulig jeg overreagerer,må høre med dere😀

Når jeg og mannen min er og handler,så hvis jeg gjør noe som ikke passer ham,så kjefter han på meg.synes det er flaut og blir lei meg.

Han slenger med leppa,men er like blid etterpå,og skjønner liksom ikke at jeg synes det er ubehagelig.

Her er et eksempel hvis jeg har lagt noe i handlevogna som han ikke vil ha,så kan han si æ skal vel for faen med ikke ha det der,legg det tilbake.kjenner jeg blir lei mei,for er flaut rett og slett.

Men utenom det så er han snill og grei,selv om han kan være kvsss i kommentarene.

Overreagerer jeg?

Vi har vært gift i 20 år .

Anonymkode: 71cba...3b5

Da hadde jeg enten handlet alene eller tatt egen kurv. Og bedt han holde kjeft om han blandet seg i min kurv.

Hans oppførsel er ikke noemal nei

Anonymkode: ff453...3f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke egne penger? 

Anonymkode: 800a4...af5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dere som snakker om egne penger osv, gjør dere virkelig det slik at man betaler hver for seg på butikken når man har vært sammen i mange år? 

Samboer og jeg har felles økonomi, og jeg bestemmer like mye hva som går i handlekurven som min samboer. Men, selv i starten før vi fikk felles økonomi, handlet vi sammen og delte summen mellom oss. Aldri hørt om at man står der med hver din handlekurv. 

Jeg hadde tatt en skikkelig prat når jeg var hjemme, og eventuelt krevd terapi. Å snakke slik til sin partner er respektløst. 

Endret av SPOCA
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...