AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Skrevet 3. mai 2024 Er du sjalu på dine kjæres ex'er eller går det fint? Spesielt ex'er som din kjære har barn med? Er du kvinne eller mann og alder? Anonymkode: a2e03...925
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 Nei, han elsket ikke noen av dem og de var feil for ham. Jeg er bare "sjalu" på jobben hans. Anonymkode: 1aec3...8e2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, han elsket ikke noen av dem og de var feil for ham. Jeg er bare "sjalu" på jobben hans. Anonymkode: 1aec3...8e2 Og det tror du på? Anonymkode: b2de5...e5b 6 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 Nei det orker jeg rett og slett ikke bruke tid/tanker på. Jeg velger hver dag å tro at kjæresten min velger meg, og hvis den dagen kommer at han ikke gjør det, så er han ikke verdt min tid og kjærlighet heller. Anonymkode: 39186...787 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Skrevet 3. mai 2024 Nei, han har ikke barn med noen da. Anonymkode: 134f0...7d8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #6 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, han har ikke barn med noen da. Anonymkode: 134f0...7d8 Hadde aldri valgt en med barn fra før 👆🏼 Anonymkode: 134f0...7d8 2
gulesokker Skrevet 3. mai 2024 #7 Skrevet 3. mai 2024 (endret) Ja, dessverre. De har ikke barn, men de var sammen i en del år og bodde sammen. Jeg bor jo med han selv, men på dårlige dager kan det bli litt vanskelig. De har fortsatt kontakt den dag i dag, siden de er kolleger. I jobben de har så treffes de heldigvis ikke ofte da. Jeg har kontakt med min forrige ex selv, så har ikke noe jeg skulle sagt på det. Jeg velger å stole på han. I tillegg har exen hans barn med en annen. Er kvinne i 20-åra Endret 3. mai 2024 av gulesokker
Gjest ZarahSweet Skrevet 3. mai 2024 #8 Skrevet 3. mai 2024 Hva skal jeg være sjalu på? Vi har til og med pratet om seksuelle opplevelser 🤷🏻♀️ Han er sammen med meg nå. Det er det eneste som betyr noe. Vi har alle en fortid. Jeg inkludert🤗
Million Skrevet 3. mai 2024 #9 Skrevet 3. mai 2024 Nei, det har jeg aldri vært. Eller jo, litt med han ene, fordi når vi gikk fra hans hjem passerte vi hennes, og han kastet ALLTID et lite blikk opp på soveromsvinduet hennes da. Jeg lot som jeg ikke merket det lenge, men til slutt måtte jeg si noe og spurte hvorfor. Han mente det bare var en gammel vane fra den gangen de var kjærester. Hun var hans første ordentlige kjæreste, men hun bodde ikke lenger der, sa han, så hvorfor han kikket opp lenger skjønte han ikke selv. Jeg lot det bli med det. Ellers er jeg ikke kjent for å være en sjalu person. Frihet under ansvar, er mitt motto. Sjalusi er stort sett bortkastet tid og energi. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #10 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og det tror du på? Anonymkode: b2de5...e5b Ja, han snakker med mer pasjon om forelskelser han hadde som barn, enn damer han faktisk datet før. Anonymkode: 1aec3...8e2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #11 Skrevet 3. mai 2024 Nei, overhodet ikke. Såpass lite at jeg godt kunne blitt fortalt konkret om tidligere sex eller hva som helst. Anonymkode: 56648...38b 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #12 Skrevet 3. mai 2024 Jeg tenker ikke engang på eksene hans. Hvorfor i huleste skal jeg liksom det? Anonymkode: 501b7...f2b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #13 Skrevet 3. mai 2024 Nei. Jeg omgås et par av dem jevnlig. Hun hun har barn med, er et nek - men det handler ikke om sjalusi, bare begredelige foreldreferdigheter. K44 Anonymkode: 79ff9...e5e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #14 Skrevet 3. mai 2024 Nei, det er jo meg han er sammen med. Hvorfor skal jeg være sjalu på en eks. Jeg vet han har hatt et langvarig forhold før meg, og det var et bra forhold på mange måter og hun en bra dame. Det er jeg glad for at han har fungert bra i tidligere forhold og ikke slenger dritt om eksen sin. Ikke at vi prater mye om det, men noe om fortid har vi selvsagt snakket om. Anonymkode: 9210c...649
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #15 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hadde aldri valgt en med barn fra før 👆🏼 Anonymkode: 134f0...7d8 Lykke til.... Typisk dere kvinnfolk og si Anonymkode: b12e4...f1a 1
MacadamiaNut Skrevet 3. mai 2024 #16 Skrevet 3. mai 2024 Nei, det har jeg heldigvis ingen grunn til. Han har 1 barn med en dame, men det var alt annet enn planlagt og han kan ikke fordra dama😅 De andre han har vært sammen med, er det jo også ymse grunner til at det ble slutt med - og han har jo valgt meg💁🏻♀️ Han har kanskje ikke vært så heldig med tidl kjærester, men det har ikke jeg heller😂 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #17 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du sjalu på dine kjæres ex'er eller går det fint? Spesielt ex'er som din kjære har barn med? Er du kvinne eller mann og alder? Anonymkode: a2e03...925 Nei det er jeg ikke. Min samboer hadde ikke barn med sin ex, men en hund de delte ansvaret for ganske lenge. Når det passet seg sånn, så sto jeg gjerne for henting og levering av hunden. Bare hyggelig det😊. Han er en trivelig type og jeg elsker hunder 🤷🏼♂️ Mann 45 Anonymkode: e811b...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #18 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde aldri valgt en med barn fra før 👆🏼 Anonymkode: 134f0...7d8 Jeg har barn. Om jeg skulle bli singel nå, så hadde jeg blitt en «kjip» kjæreste for en eventuelt ny. Barnet hadde vært 1 prioritet og jeg har all forståelse for at folk ikke gidder å gå inn i et forhold de vet de aldri vil bli førsteprioritet. Anonymkode: e811b...2d0 3 1
SPOCA Skrevet 4. mai 2024 #20 Skrevet 4. mai 2024 Nei. Jeg er virkelig ikke sjalu på den dama. Hun er et narsissistisk og forferdelig kvinnemenneske, og selvfølgelig er jeg ikke sjalu på henne. Jeg er derimot ganske sint på hvordan hun har behandlet både min samboer og deres felles barn i mange år. Jeg er kvinne, 37 år. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå