AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Skrevet 3. mai 2024 Hvor får man kjøpt spikkekniv til barn til dåps gave? Er der noen fysiske butikker som selger eller må man bestille på nettbutikk? Såfall hvor anbefales det å bestille? Anonymkode: 40dd5...a9b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 Hvis du googler «spikkekniv barn» får du opp masse butikker som også har fysiske utsalgssteder. Du kan til og med sjekke lagerbeholdning. Anonymkode: ce7f4...3de
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 Hvorfor kjøpe kniv til en baby? Så mye knivstikking det er nå for tiden og som sikkert vil bli enda verre er kniv noe av det siste jeg ville gitt til en person uansett alder. Anonymkode: c50d9...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 Alle mine barn har fått denne i dåpsgave fra sin onkel. Fine og solide kniver med lang brukstid 😊 Eldstemann har en annen variant, men ganske lik den også (samme merke). https://oeyo.no/p/friluft/geilo-jr-slirekniv?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIxJDTsv3xhQMVR0-RBR1_5A_TEAQYBSABEgLwm_D_BwE Anonymkode: 9aedf...175
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Skrevet 3. mai 2024 Ville heller kjøpt en ordentlig kniv som han kan ha hele livet. kanskje gravere noe på skaftet? Liker best dåpsgaver som barnet kan ha glede av hele livet ❤️ Anonymkode: e745b...7a1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #7 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Alle mine barn har fått denne i dåpsgave fra sin onkel. Fine og solide kniver med lang brukstid 😊 Eldstemann har en annen variant, men ganske lik den også (samme merke). https://oeyo.no/p/friluft/geilo-jr-slirekniv?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIxJDTsv3xhQMVR0-RBR1_5A_TEAQYBSABEgLwm_D_BwE Anonymkode: 9aedf...175 Jeg ville valgt en kniv som har større "stoppere" mellom blad og skaft. Viktig for at hånda ikke skal gli inn på knivblad. Anonymkode: 553b3...ea5 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #8 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kjøpe kniv til en baby? Så mye knivstikking det er nå for tiden og som sikkert vil bli enda verre er kniv noe av det siste jeg ville gitt til en person uansett alder. Anonymkode: c50d9...a7c Hjelpes🙈 Anonymkode: 97999...e5a 2
Hanne67 Skrevet 3. mai 2024 #9 Skrevet 3. mai 2024 (endret) Jeg har kjøpt speiderkniv hos Sport Outlet til junior, da han er med i Speideren, og det er en del av utstyret de bruker. Den er veldig trygg å bruke, med slike som hindrer hånda i å gli inn på knivbladet. Endret 3. mai 2024 av Hanne67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå