AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Skrevet 3. mai 2024 Er det god etikette å dumpe noen ved å henvise til at; «Dessuten er jeg usikker på det seksuelle»? Anonymkode: c6ed7...ad5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 Kommer vel helt an på hva det gjelder. Anonymkode: 68c3d...74c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 Ja, hvis det seksuelle ikke er likt nivå er forholdet ikke liv laga. Bedre å finne ut det med en gang enn at dere etter 5år sitter der uten noe seksualliv. Anonymkode: 03be3...c68
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 Ts her. Han skrev bare det. Gjorde meg usikker. Ikke hørt noe mer. Anonymkode: c6ed7...ad5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ts her. Han skrev bare det. Gjorde meg usikker. Ikke hørt noe mer. Anonymkode: c6ed7...ad5 Du er vag. Ble du usikker på om det er god etikette, eller ble du usikker på din egen kropp, eller egen fremtoning? Jeg synes ikke det høres feil ut å si det slik, og du kan sikkert be ham utbrodere. Om du takler det, er en annen sak. Gå videre. Anonymkode: 946b3...a28
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #6 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er vag. Ble du usikker på om det er god etikette, eller ble du usikker på din egen kropp, eller egen fremtoning? Jeg synes ikke det høres feil ut å si det slik, og du kan sikkert be ham utbrodere. Om du takler det, er en annen sak. Gå videre. Anonymkode: 946b3...a28 Ble vel usikker på meg selv. Han kalte meg også småfeit. Hvis du da avslutter relasjonen og forsvinner med ordene «dessuten er jeg usikker på det seksuelle» så synes jeg det er trist og nedlatende måte avslutte på. Jeg hadde taklet en skikkelig telefonsamtale hvor vi kunne snakket oss gjennom dette , men han tok ikke telefonen da jeh ringte Anonymkode: c6ed7...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #7 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han kalte meg også småfeit. Det er vel her du har etikettebruddet? Å være usikker på det seksuelle, er vel hverken uhøflig eller sårende å si? Anonymkode: 946b3...a28 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå