Gå til innhold

Hvordan vil du bli støttet av partner når noe vanskelig skjer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En forelder til kjæresten min ble syk iløpet av natten og har havnet på sykehuset. Han ringte og fortalte dette med én gang, og han er selvfølgelig bekymret. 

Jeg kom til å tenke på hvor forskjellige vi er alle sammen, og liker nok å få trøst/omtanke/omsorg på ulike måter.

Hvordan viser du støtte til partneren din, og hvordan liker du selv å bli møtt?

Anonymkode: 307df...bb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lytter

Spør om jeg kan få gi en klem 

Anonymkode: 028a8...357

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var der praktisk og fysisk, uten å være påtrengende. Var det noe han kunne avlaste med så gjorde han det, som å bestille reise, hente take away mat, fikse pass til dyr, alt slikt. Var vi samlet og tunge beslutninger måtte tas var han tilstedeværende, men stille (min kjernefamilie), fikk jeg ikke sove så holdt han meg, ville jeg gå tur lot han det være opp til meg om jeg ville være alene, eller han skulle være med. Han lot meg være irrasjonell når jeg følte at han feilet, eller hadde andre reaksjoner når det bare var oss, var aldri snakk om å heve stemmen tilbake.  

Hadde hatet det om han hadde begynt å ta beslutninger for meg, eller forsøkte å få meg til å føle meg bedre ved å "overraske" meg med kort eller noe slikt. Eller ha egne meninger om hva jeg trengte som ikke samsvarte med mine. 

Anonymkode: 9232e...4bd

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...