Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er 29 med en unge på snart 2 år, jeg er 28 år og barnløs, men er veldig glad i barn og ønsker meg veldig barn selv. 

Hvordan er det å være "stemor" for et lite barn? I mitt hode ser jeg for meg kos, lek og ansvar. Er det noen bakdeler her og hva bør jeg evt være klar over ved å gå inn i en slik relasjon?

Anonymkode: 5b704...10f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke stemorsrollen som er verst her…. Husk barnet har en mor…😳

Anonymkode: 1741a...e39

• Liker 3
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Finn ut forhold med barnets mor(bra eller dårlig samarbeid)

Har dere like verdier, holdninger og syn på oppdragelse?

Men hvor lenge har dere vært sammen? Hvor mye samvær har han?

AnonymBruker
Skrevet

Som stemor til to som var på samme alder så MÅ du finne ut hvordan samarbeidet med mor er. Fordi et godt samarbeid og enighet om oppdragelse, grenser og verdier gjør et forhold enkelt. 

Men har du en mor som blir sur for den minste ting og ikke takler at barna er egne personer blir forholdet veldig preget av dette. For det du vil si til mor må du holde kjeft om. Hatt det sånn i 9 år. Elsker mannen og barna, men med en psykisk syk barnemor er ting til tider vanskelig. 

Anonymkode: 52cb4...92f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn ut om mannen adlyder sin x, først og fremst. Stor sjanse for at hun vil stikke kjepper i hulene på forholdet deres. Da brukes ofte barna som «våpen»

Da «må» mannen adlyde for å ikke miste tilgangen til barna.

Dette er selvsagt pisspreik fra barnemor, men en mann biter ofte på dette. VÆR OBS!!

Anonymkode: 1741a...e39

AnonymBruker
Skrevet

Men på hvilken måte kan biomor ødelegge for oss? Hva er det verste som kan skje? Hvilken makt har hun? 

De har barnet 50/50. 

Anonymkode: 5b704...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...