Gå til innhold

Intimfrisyre, voksen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Glatt

Anonymkode: 5ab43...fca

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glatt

Anonymkode: 89491...345

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig hårete❤️sexy ned hår som krøller seg 💕

Anonymkode: 523d8...c27

AnonymBruker
Skrevet

Glatt, glatt, glatt

Anonymkode: 06dd1...fa6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes stripe er veldig fint, eller trekant 😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Leste på nett et sted at barbering har blitt mere vanlig blant 40 + , enn  de yngre. Er det noe folk her kjenner seg igjen i?

Anonymkode: f3d5c...a13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leste på nett et sted at barbering har blitt mere vanlig blant 40 + , enn  de yngre. Er det noe folk her kjenner seg igjen i?

Anonymkode: f3d5c...a13

Nei

I en undersøkelse gjennomført av YouGov på vegne av Kondomeriet i 2022, svarte hele seks av ti nordmenn at de fjerner alt eller deler av kjønnshåret. 67 prosent av av kvinnene svarte at de jevnlig eller av og til barberer seg, mot 59 prosent menn.

Undersøkelsen viste også at det var en større prosentandel blant de mellom 18 og 39 år som svarte at de barberer seg jevnlig eller av og til, sammenlignet med de over 40 år.

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2024/04/14/195995117/slik-friserer-kvinner-kjonnsharene-i-de-ulike-aldersgruppene

Anonymkode: 34d32...a22

Skrevet

Gjør det du føler deg mest komfortabel med. Jeg gikk for helt glatt første gang etter skilsmissen. Følte meg fresh og litt ny. Nå varierer jeg etter humør. Noen liker busk, noen glatt, noen stusset. Det viktigste er at du føler deg bra. Det merkes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært i hennes situasjon hadde jeg ikke vært i tvil - tatt alt. Hadde sluppet å barbere nøye, hatt jevne kanter på en stripe, symmetri etc. For uansett ville jeg hatt glatt alt fra foran klitoris og bakover. Nei - alt, uten tvil.

Anonymkode: 465e0...6e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 16.06):

Ingen av delene er noen krise, men foretrekker kanskje litt hår over bare, og helst barbert på en måte hvor jeg ikke får hår i munnen, for er ikke noe fan å måtte ta pauser for å spytte ut hår 

M39

Anonymkode: a273e...b3b

Jeg har aldri opplevd at kjønnshår løsnet fordi jeg slikket en hårete fitte.  Å kjenne noen hår mot tunga gjør ingenting synes jeg. 

Anonymkode: 523d8...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...