Gå til innhold

Intimfrisyre, voksen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange har en preferanse, men de aller fleste menn er fornøyd bare de får pult.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Velg det du føler deg komfortabel med. 

Selv så er jeg glattbarbert (mannen min også) og vi liker det best. Det er jo dermed ikke sagt at det er hva du liker. 

Anonymkode: 0f73b...d82

Skrevet
Erfarenmann skrev (9 timer siden):

Jeg er glad i helt glatt, men ingen av variantene er en dealbreaker for meg. Kanskje bortsett fra "full busk", hvis det i tillegg er kraftig og omfattende hårvekst.  Det sender liksom et signal om null hygiene / stell, selv om enkelte skal ha det til at det er naturlig.

Jeg fjerner ikke hår nedentil. Men min hygiene er svært god. Dusjer hver dag. Så det har ingen sammenheng. Vil si min hygiene er best ved å beholde hår siden jeg får utflod, kviser og iblant sopp nedentil dersom jeg fjerner hår nedentil. Noe jeg ikke har når jeg beholder hår der. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns glatt er guffent at det er en trend, det er så pedofile tendenser, visst vi bare begynner å kalle det for andersen-klipp så forsvinner det vel.

Anonymkode: 1cc77...493

• Nyttig 1
Skrevet
Pingvinen skrev (1 minutt siden):

Jeg fjerner ikke hår nedentil. Men min hygiene er svært god. Dusjer hver dag. Så det har ingen sammenheng. Vil si min hygiene er best ved å beholde hår siden jeg får utflod, kviser og iblant sopp nedentil dersom jeg fjerner hår nedentil. Noe jeg ikke har når jeg beholder hår der. 

Hvis det er slik så er det best å beholde håret ja. Ingen tvil om det. Når det gjelder dette med å se ustelt ut så kan det kanskje sammenliknes med skjegg hos menn. Om det vokser helt vilt eller om det er litt avgrenset / trimmet så er det jo en forskjell, selv om begge deler er helskjegg og selv om begge dusjer like ofte. 
Altså - inntrykket blir blir ustelt selv om begge er like hygieniske 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (10 timer siden):

Jeg er naturlig og foretrekker nokså naturlig. Men for min egen del så har jeg ikke kraftig hårvekst, og de siste årene har jeg også mistet endel hår. 

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så ille med hår med tanke på oralsex. Jeg har aldri slikket der det vokser hår. Unntaket er ballene. Men det var faktisk en som spurte om jeg ville komme og slikke hårene etter han hadde latt de gro ut et par cm (jeg hadde spurt om han ville la det vokse). Kan ikke huske at noen slikker meg der det vokser eller kan vokse hår heller. 

Samboer har egentlig relativt tynt hår, også nedentil. Hun lar håret gro. Jeg får ofte hår i munnen under oralsex, så der har vi ulike erfaringer. Men det er på ingen måte noe problem for meg, jeg tenner like mye på henne uavhengig av hår/ikke hår. 
Når det er sagt, så likte jeg nok bedre følelsen, både av å gi oralsex og under fingring/piv når hun tidligere gikk til en salong og ble vokset (fjernet alt), men rent estetisk (hva som er pent/rart), så liker jeg at det er noe behåring, men gjerne relativt kortklipt/frisert.

Anonymkode: 8f40f...929

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns glatt er guffent at det er en trend, det er så pedofile tendenser, visst vi bare begynner å kalle det for andersen-klipp så forsvinner det vel.

De eneste som får en pedofil følelse av glattbarbert er pedofile så det sier vel mest om deg i så fall 

Anonymkode: fbb5c...996

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes hår er skikkelig sexy 

Anonymkode: 523d8...c27

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 9.37):

Hva foretrekker dere (kvinner og menn)?

Ta bikinilinja og la resten være, hår i skrittet er dritsexy.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg barberer ballene og jeg forventer at kvinner også steller seg nedentil hvis de vil ha moro med meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (5 timer siden):

Jeg barberer ballene og jeg forventer at kvinner også steller seg nedentil hvis de vil ha moro med meg. 

Greit å vite. Synes hårete menn er sexy og barbert underliv hos menn er turn off for meg 

Anonymkode: b0e53...97f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 20.16):

Dette sier langt mer om deg. Det er utseendemessig stor forskjell på et modent og umodent kjønnsorgan. Hold deg unna sex til du vet forskjellen.

Anonymkode: af7ab...73d

• Liker 5
Skrevet

Helt glatt er hva jeg foretrekker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kona mi på 45 foretrekker glatt og jeg stiller gjerne opp som intimfrisør når hun spør meg

Anonymkode: 6b813...868

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte å stusse litt tidligere, slik at det ikke var full busk. Likte ikke å barbere fordi etterveksten ble så stikkende. Men så begynte jeg å ta brazilian og etter det går jeg ikke tilbake. Jeg har ei smal stripe igjen, resten er helt glatt og etterveksten er veldig myk. Aldri fått noen klager - tvert imot så synes menn det er veldig sexy😊

Anonymkode: 848ff...a30

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 9.37):

Jeg er tidlig i 40 årene, og er snart klar til å møte nye menn etter en opprivende skilsmisse som har tatt fra meg det meste av livets gleder. Har ikke hatt sex men andre på 17 år, og de siste årene har det knapt vært noe. Jeg trenger å føle meg sexy for å komme tilbake på hesten, og i den anledning lurer jeg på hva som er å foretrekke av intimfrisering på voksne kvinner nå til dags. Full busk? Stusset? Helt glatt? Delvis barbert (type under på leppene og bak?)  Kun bikinilinje? Hva foretrekker dere (kvinner og menn)?

Er ellers greit attraktiv tror jeg. Er slank, langt hår, og ser vel ganske ung ut for alderen. 

Anonymkode: bf486...803

Jeg bytter på hele tiden, men har vel sjelden full busk. En dag stusser jeg sidene, neste dag tar jeg fra klitten og ned, andre dager tar jeg alt.

Min opplevelse er at både kvinner og menn foretrekker lite eller ingenting kjønnshår. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Landing strip. Ferdig arbeid.

Anonymkode: 15f46...f70

Gjest Smeltemann
Skrevet
Silvia515 skrev (32 minutter siden):

Jeg bytter på hele tiden, men har vel sjelden full busk. En dag stusser jeg sidene, neste dag tar jeg fra klitten og ned, andre dager tar jeg alt.

Min opplevelse er at både kvinner og menn foretrekker lite eller ingenting kjønnshår. 

Si meg har du enorm hårvekst? Ettersom du kan forandre fra dag til dag.

AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert er mest delikat og enklest å slikke.

Anonymkode: 06dd1...fa6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Glattbarbert er mest delikat og enklest å slikke.

Anonymkode: 06dd1...fa6

Greit å vite siden jeg ikke liker å bli slikket. Det er bare kjedelig 

Anonymkode: b0e53...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...