AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg er tidlig i 40 årene, og er snart klar til å møte nye menn etter en opprivende skilsmisse som har tatt fra meg det meste av livets gleder. Har ikke hatt sex men andre på 17 år, og de siste årene har det knapt vært noe. Jeg trenger å føle meg sexy for å komme tilbake på hesten, og i den anledning lurer jeg på hva som er å foretrekke av intimfrisering på voksne kvinner nå til dags. Full busk? Stusset? Helt glatt? Delvis barbert (type under på leppene og bak?) Kun bikinilinje? Hva foretrekker dere (kvinner og menn)? Er ellers greit attraktiv tror jeg. Er slank, langt hår, og ser vel ganske ung ut for alderen. Anonymkode: bf486...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #2 Del Skrevet 3. mai 2024 Hva foretrekker du? Det du er mest komfortabel med er nok det som vil fungere best for deg. Nå er jeg kvinne og en del år yngre enn deg men jeg tipper det som er mest "safe" er helt glattbarbert. Det er noe de fleste menn liker, skal godt gjøres at du havner til sengs med en mann som ikke liker det. Jeg har inntrykk av at flesteparten elsker glattbarbert mens et lite mindretall ikke takler det i det hele tatt. Selv kjører jeg hår, stusser om jeg skal ha sex, lar det gro fritt om ikke. Jeg føler meg ukomfortabel, rar og naken om jeg er helt glatt. Bikinilinjen kan jeg godt ta, samt bak. Men selve håret på vulva blir værende. Anonymkode: db4dd...c66 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 3. mai 2024 #3 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg er naturlig og foretrekker nokså naturlig. Men for min egen del så har jeg ikke kraftig hårvekst, og de siste årene har jeg også mistet endel hår. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så ille med hår med tanke på oralsex. Jeg har aldri slikket der det vokser hår. Unntaket er ballene. Men det var faktisk en som spurte om jeg ville komme og slikke hårene etter han hadde latt de gro ut et par cm (jeg hadde spurt om han ville la det vokse). Kan ikke huske at noen slikker meg der det vokser eller kan vokse hår heller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 3. mai 2024 #4 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er tidlig i 40 årene, og er snart klar til å møte nye menn etter en opprivende skilsmisse som har tatt fra meg det meste av livets gleder. Har ikke hatt sex men andre på 17 år, og de siste årene har det knapt vært noe. Jeg trenger å føle meg sexy for å komme tilbake på hesten, og i den anledning lurer jeg på hva som er å foretrekke av intimfrisering på voksne kvinner nå til dags. Full busk? Stusset? Helt glatt? Delvis barbert (type under på leppene og bak?) Kun bikinilinje? Hva foretrekker dere (kvinner og menn)? Er ellers greit attraktiv tror jeg. Er slank, langt hår, og ser vel ganske ung ut for alderen. Anonymkode: bf486...803 Jeg er glad i helt glatt, men ingen av variantene er en dealbreaker for meg. Kanskje bortsett fra "full busk", hvis det i tillegg er kraftig og omfattende hårvekst. Det sender liksom et signal om null hygiene / stell, selv om enkelte skal ha det til at det er naturlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Del Skrevet 3. mai 2024 Erfarenmann skrev (5 minutter siden): Jeg er glad i helt glatt, men ingen av variantene er en dealbreaker for meg. Kanskje bortsett fra "full busk", hvis det i tillegg er kraftig og omfattende hårvekst. Det sender liksom et signal om null hygiene / stell, selv om enkelte skal ha det til at det er naturlig. Det er jo naturlig. Du kan mene hva du vil om kjønnshår, men om det er mye eller lite har ingenting å si for hvor "naturlig" det er. Helt greit at du er glad i glatt men det betyr ikke at kjønnshår er "unaturlig"... Makan hva dere mannfolk skal komme med for å rettferdiggjøre preferansen, det er ingen som bryr seg om det. Erfaren mann kan da ikke stemme, det her er noe man lærer om på barneskolen at folk har kjønnshår og mengde varierer. Anonymkode: db4dd...c66 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #6 Del Skrevet 3. mai 2024 svartkatt skrev (20 minutter siden): Jeg er naturlig og foretrekker nokså naturlig. Men for min egen del så har jeg ikke kraftig hårvekst, og de siste årene har jeg også mistet endel hår. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så ille med hår med tanke på oralsex. Jeg har aldri slikket der det vokser hår. Unntaket er ballene. Men det var faktisk en som spurte om jeg ville komme og slikke hårene etter han hadde latt de gro ut et par cm (jeg hadde spurt om han ville la det vokse). Kan ikke huske at noen slikker meg der det vokser eller kan vokse hår heller. Feminine menn begynner nesten å grine om det er litt hår der nede og nekter å røre det. Ordentlige menn gir faen, de går inn uansett hva. Anonymkode: db4dd...c66 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #7 Del Skrevet 3. mai 2024 Det varierer jo hva folk liker. Det sikreste er å gå for det du liker selv. Selv liker jeg helt glatt, men kan akseptere opp til 0,5 cm på venusberget. Typen bryr seg null om behåringen/barberingen min. Anonymkode: af7ab...73d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #8 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Feminine menn begynner nesten å grine om det er litt hår der nede og nekter å røre det. Ordentlige menn gir faen, de går inn uansett hva. Anonymkode: db4dd...c66 Blir veldig flaut å forsvare sitt valg av intimfrisyre ved å kalle menn feminine. Stinker lang vei at du er utrygg på deg selv. Anonymkode: af7ab...73d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #9 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir veldig flaut å forsvare sitt valg av intimfrisyre ved å kalle menn feminine. Stinker lang vei at du er utrygg på deg selv. Anonymkode: af7ab...73d Anonymkode: db4dd...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 3. mai 2024 #10 Del Skrevet 3. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: hva som er å foretrekke av intimfrisering på voksne kvinner nå til dags. Full busk? Stusset? Helt glatt? Delvis barbert (type under på leppene og bak?) Kun bikinilinje? Hva foretrekker dere (kvinner og menn)? Anonymkode: bf486...803 Jeg har det imot barbering at det etter kort tid blir piggete og lite ..øh.. imøtekommende for omgivelsene. Gjelder i begge ender Se for deg å barbere fjeset, ta på deg hjelm gjerne med hette inni, kjøre noen timer eller en dag - og så skulle ha av hjelmen. Nemlig: hørt om borrelås..? Derfor er jeg endt opp med enten så langt at det ikke stikker eller helt vekk med voks eller epilator/nappemaskin. Så spørs det hvor mye som skal vekk.. Jeg liker hår på musa, men ikke nedover beina eller bak, så napp vekk, men busk på fjelltoppen foretrekkes her. Meg selv? Voks helt rundt. Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør .. ;D Si fra så man kan få være med når du skal ut på prøvetur, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 3. mai 2024 #11 Del Skrevet 3. mai 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Typen bryr seg null om behåringen/barberingen min. Anonymkode: af7ab...73d Uffda.. Feil type? Får håpe resten veier opp, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 3. mai 2024 #12 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg kan svare for meg. Synes shavet er å foretrekke. Her shaver vi oss en gang i uka,å det som vokser imellom er helt ok for oss begge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 3. mai 2024 #13 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg er veldig glad i å være glattbarbert, jeg føler meg vel med det og det er en velvære rutine jeg gjør helt uten tanke på menn året rundt. Ville nok barbert meg på en øde øy også fordi det kjennes så digg ut med glatt hud. Nå har jeg truffet en mann som heldigvis har samme preferanse som meg selv også vedrørende kroppshår men det er en bonus for meg ved å være glattbarbert ikke en grunn for å være glattbarbert. Synes kvinner bør stå for å gjlre det de ønsker selv. Jeg synes også at dette å prate ned andres private individuelle valg om dette er kvalmt enten en kaller andre for pedofile eller en kaller andre for apekatter. Gjør hva du vil med ditt eget kroppshår og la andre gjøre det de vil med sitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #14 Del Skrevet 3. mai 2024 Foretrekker glatt Anonymkode: 34d32...a22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #15 Del Skrevet 3. mai 2024 Synes kvinnelige underliv er pene å se på, foretrekker derfor at det ikke er masse hår i veien. Anonymkode: 908c9...1cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #16 Del Skrevet 3. mai 2024 Det viktigste er at hun trives, og at fitta inspirerer henne til å nyte sex så ofte som mulig med meg, framfor å gjøre den til en stressfaktor. Anonymkode: 8ed08...d73 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #17 Del Skrevet 3. mai 2024 Kunne knapt brydd meg mindre. Det viktigste er at man selv føler seg sexy og komfertabel. Om jeg absolutt måtte velge, så hadde jeg ikke foretrukket glattbarbert. Det er uhygienisk. Anonymkode: 4f021...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #18 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Feminine menn begynner nesten å grine om det er litt hår der nede og nekter å røre det. Ordentlige menn gir faen, de går inn uansett hva. Anonymkode: db4dd...c66 Tråden handler om hva en foretrekker, ikke hva en må gjøre "uansett hva". Du får behåring til å høres ut som noe bare desperate menn "går inn i" fordi de må. Jeg liker å se et nakent kvinnekjønn, og med naken betyr det uten masse hår i veien Anonymkode: fbb5c...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 3. mai 2024 #19 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo naturlig. Du kan mene hva du vil om kjønnshår, men om det er mye eller lite har ingenting å si for hvor "naturlig" det er. Helt greit at du er glad i glatt men det betyr ikke at kjønnshår er "unaturlig"... Makan hva dere mannfolk skal komme med for å rettferdiggjøre preferansen, det er ingen som bryr seg om det. Erfaren mann kan da ikke stemme, det her er noe man lærer om på barneskolen at folk har kjønnshår og mengde varierer. Anonymkode: db4dd...c66 TS spør om hva som er å foretrekke. Jeg svarer hva jeg foretrekker, siden det ser ut til at TS bryr seg, i hvert fall Hvis det skulle være noe som jeg ikke liker så må det være inntrykket av at hun er ustelt. Det er altså inntrykket av ustelthet - ikke kjønnshårene - som jeg KANSKJE ville stusset på. Så jeg synes dette var makan til svar, for å si det sånn. Jeg har vært med på 4 fødsler og prøvd det meste som en mann og en dame kan finne på sammen i senga - og utenfor også for den sakens skyld. Du kunne kanskje vurdere å bidra positivt til slike tråder i stedet for å komme med drit til folk du ikke aner noe om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #20 Del Skrevet 3. mai 2024 Personlig syns jeg det er fint med frisert, men tenker det er opp til hva du liker selv. M40 Anonymkode: 367ac...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå