Gå til innhold

Kakerlakker i naboleilighet - ikke blitt varslet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bor i leilighetskompleks. Det er tydeligvis kakerlakker i bygget, UTEN at leietakere har fått info. Fant det ut når det plutselig var en kakerlakk på kjøkkenet mitt! Da sa de at det var kjent at det var kakerlakker i naboleilighet. Fy faen så ekkelt. Disse krypene kan jo spre seg og gjemme seg mange rare steder. Jeg føler utleier ikke tar dette på alvor når de ikke har informert leietakerne.  De har ikke sagt fra til leietakerne (slik at de kan sette ut feller for å følge med, ikke ta opp ting fra bodene sine uten å inspisere nøye osv). Vi har et kjøleskap stående i boden, der kan de jo og gjemme seg. Men ingen hadde sagt fra til oss. Tenkt hvis vi hadde skullet flytte nå og ikke hadde fått beskjed? Kanskje hadde vi tatt med oss kakerlakker (de kan sitte inne i motoren)? Jeg er sjokkert over hvordan dette blir håndtert.

I tillegg sender de ikke skadedyrfirma før NESTE uke for å legge ut gift i vår leilighet( for dette krypet kan jo ha lagt egg her inne for alt vi vet). Kan jeg kontakte et eget firma og trekke det fra leien? Syns neste uke er drøyt lenge å vente. Gått mange dager siden funn allerede. 

Anonymkode: 059ef...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...