AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Skrevet 3. mai 2024 Bruker salisyre i hodebunnen i periode pga oljete hodebunn, er redd for å bli solbrent og tenker jeg må beskytte den med caps. Jeg ser rar ut i caps men tror det er fordi den jeg har er litt for liten. Noen som kan anbefale en ok caps for litt stort hode? Anonymkode: fce6b...f82
SaltLakris Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 Varsity kommer i flere størrelser og materialer!
Auri Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 Jeg har stort hode til å være kvinne (62 cm omkrets, gjennomsnittlig hattestørrelse kvinner er 57cm), og er veldig fornøyd med Flexfit som jeg har kjøpt på XXL. Kjøper str L/XL. De er ikke justerbare, men sitter godt og ikke for stramt.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 Auri skrev (2 minutter siden): Jeg har stort hode til å være kvinne (62 cm omkrets, gjennomsnittlig hattestørrelse kvinner er 57cm), og er veldig fornøyd med Flexfit som jeg har kjøpt på XXL. Kjøper str L/XL. De er ikke justerbare, men sitter godt og ikke for stramt. Skulle skrive det samme. Anonymkode: 5742f...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå