AnonymBruker Skrevet 7. mai #21 Del Skrevet 7. mai Jeg synes jeg ofte ser at jenter har større og mer kraftig rompe, og mitt inntrykk er at det ofte kommer av tunge hip thrusts, "Peach-kulturen" er vel nesten utelukkende et fenomen blant jenter som trener, har knapt hør om gutter/ menn som snakker om dette? Bootybuilding er jo blitt big business hos hunkjønn. Anonymkode: acbf6...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #22 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes jeg ofte ser at jenter har større og mer kraftig rompe, og mitt inntrykk er at det ofte kommer av tunge hip thrusts, "Peach-kulturen" er vel nesten utelukkende et fenomen blant jenter som trener, har knapt hør om gutter/ menn som snakker om dette? Bootybuilding er jo blitt big business hos hunkjønn. Anonymkode: acbf6...895 Er det på grunn av hiptrust eller på tross av hiptrust , de samme jenten løfter gjerne tung knebøy, markløft og rumensk split bøy alle er lengre bevegelser hvor rumpa jobber mer. Hiptrust er unødvendig , eneste verdien jeg ser er for å prime kroppen, vekke ræva litt får bøy Anonymkode: 61f3c...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå