AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #1 Skrevet 2. mai 2024 Jeg har snust siden 90 tallet og snuser mye. Jeg er oppi 2 bokser pr dag,gjerne mer... Noen oppi den samme bruken? Anonymkode: ea8b8...a7a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 Jeg er litt over 1 boks daglig. Tror jeg fort kan bruke 2 bokser daglig om jeg sover lite om nettene. Men hvordan i alle dager ser tannkjøttet ditt ut? Tannhalsen på ene siden hos meg er snart synlig. Anonymkode: 11a12...102
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er litt over 1 boks daglig. Tror jeg fort kan bruke 2 bokser daglig om jeg sover lite om nettene. Men hvordan i alle dager ser tannkjøttet ditt ut? Tannhalsen på ene siden hos meg er snart synlig. Anonymkode: 11a12...102 Utrolig nok er det helt fint. 🙈 Anonymkode: ea8b8...a7a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utrolig nok er det helt fint. 🙈 Anonymkode: ea8b8...a7a Hva slags snus snuser du? Det her tror jeg ikke på uten bildebevis, haha. Anonymkode: 11a12...102 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Skrevet 3. mai 2024 Snuser en boks over to dager. tannhalsen er synlig på begge sider (bytter side annenhver snus). Sluttet i et par år, tannkjøttet ble da normalt igjen - er nå ødelagt igjen Anonymkode: 96f47...aea
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #6 Skrevet 3. mai 2024 En boks varer 1-1,5 dag hos meg. Har da snus i nesten hele min våkne tid. Hvordan får du snust to bokser, bytter du veldig ofte?😅 Tannhalsen er synlig hos meg. Anonymkode: d2edc...a2c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #7 Skrevet 3. mai 2024 Snuser ca en boks om dagen. Anonymkode: b84b5...c41
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #8 Skrevet 3. mai 2024 Snuste en boks om dagen. Gikk da med snus stort sett konstant, bortsett fra mens jeg spiste og sov. (Noen ganger sov jeg med snus også forresten) Tannkjøtet var grusomt. Rødt, irritert/bentent og trukket seg laaaangt opp. Ble kirurgisk fikset hos tannlege. Har trappet snusingen ned til 2-4 bokser i måneden. (Snikskryt🙈) Anonymkode: 7efb9...428
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #9 Skrevet 3. mai 2024 Dere som har synlig tannhals, hvor lenge har dere snust? Jeg snuste i 25 år og hadde ikke dette, som mest var jeg oppi 1.5 bokser om dagen. Men vanligvis 1.5 på to dager. Mye skravling og drikking (som ved fest feks) dro opp snusbruken noe enormt. Er så glad å være ferdig med dritten! Anonymkode: 0187b...33e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #10 Skrevet 3. mai 2024 Snuser en boks på 1-2 dager, ofte en boks om dagen. Har gjort det i 10 år, men bruker hvit snus (Epok nr 1 Ice Blue). Tannkjøttet ser helt friskt ut, og har ikke trukket seg noe opp hos meg… aldri noe betennelser eller noe. Snuser aldri på natta, da. Anonymkode: 89f80...1ec
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai 2024 #11 Skrevet 3. mai 2024 Har en boks i ca 1,5 dag tror jeg. Tannkjøttet er helt ok, men slimhinnen på innsiden av leppen er rynkete.
isw Skrevet 3. mai 2024 #12 Skrevet 3. mai 2024 Purple_Pixiedust skrev (58 minutter siden): Har en boks i ca 1,5 dag tror jeg. Tannkjøttet er helt ok, men slimhinnen på innsiden av leppen er rynkete. Hva sier Jesus om dette da? Har du henfalt tilbake til snusboksen?
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai 2024 #13 Skrevet 3. mai 2024 (endret) isw skrev (20 minutter siden): Hva sier Jesus om dette da? Har du henfalt tilbake til snusboksen? Selv Jesus har nok sine hemmeligheter og svakheter. Jeg appellerte til det og da vendte han kinnet til. 😃 Endret 3. mai 2024 av Purple_Pixiedust
isw Skrevet 3. mai 2024 #14 Skrevet 3. mai 2024 Purple_Pixiedust skrev (10 minutter siden): Selv Jesus har nok sine hemmeligheter og svakheter. Jeg appellerte til det og da vendte han kinnet til. 😃 Altså, ærlig talt, Du har aldri hørt en trosbekjennelse som dette: ".... for opp til himmelen, sitter ved Guds, den allmektige faders høyre hånd med en Skruf Super White S2 i sin venstre hånd, skal derfra komme igjen for å dømme levende og døde" 😛 1
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai 2024 #15 Skrevet 3. mai 2024 (endret) isw skrev (3 minutter siden): Altså, ærlig talt, Du har aldri hørt en trosbekjennelse som dette: ".... for opp til himmelen, sitter ved Guds, den allmektige faders høyre hånd med en Skruf Super White S2 i sin venstre hånd, skal derfra komme igjen for å dømme levende og døde" 😛 Jesus er rett og slett blitt moderne. Han følger med i tiden. Istedenfor å trylle fram fisk så er det nå snus. 😃 Evt satser jeg på tilgivelse ved dødsleiet. Tilgi meg mine synder, i Guds og Jesu navn. Endret 3. mai 2024 av Purple_Pixiedust
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #16 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): En boks varer 1-1,5 dag hos meg. Har da snus i nesten hele min våkne tid. Hvordan får du snust to bokser, bytter du veldig ofte?😅 Tannhalsen er synlig hos meg. Anonymkode: d2edc...a2c Ja bytter ofte og bruker 2 om gangen🙈 Anonymkode: ea8b8...a7a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #17 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva slags snus snuser du? Det her tror jeg ikke på uten bildebevis, haha. Anonymkode: 11a12...102 General ekstra sterk. Du får bare ta meg på ordet😂 Anonymkode: ea8b8...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå