AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #1 Skrevet 2. mai 2024 Hei, kort fortalt så utviklet jeg følelser for en som samtidig datet en annen. Hun har følelser for oss begge, og ønsket å fortsette med begge. Skal sies at også jeg datet flere i begynnelsen, men avsluttet med de så snart jeg kjente at det var hun her jeg ville satse på. Siden vi ikke kunne være eksklusive, valgte jeg å gå. Dette fordi jeg ikke ønsket å utvikle sterkere følelser, jeg ville ikke investere mer før vi var eksklusive. Jeg tenker at nå skal hun heller få muligheten til å se mer på han andre, som hun forøvrig begynte å date lenge før meg. Jeg flytter fokuset mitt andre steder, og venter ikke på om hun skulle finne ut at det var meg hun vil satse på. Gjør jeg helt feil her? Det føles riktig for meg, men hun vil ikke la det ligge Anonymkode: 9dedf...814 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #2 Skrevet 2. mai 2024 Nei du gjør absolutt ingen feil her, hadde aldri giddi å date noen som dater noen andre også. Anonymkode: 81f41...b40 13 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #3 Skrevet 2. mai 2024 Enig med hun over. En av dere var garantert trøstepremie i tilfelle det ikke gikk med første Anonymkode: fd575...e61 3 1
micromaya Skrevet 2. mai 2024 #4 Skrevet 2. mai 2024 Absolutt ikke feil. Nå har jeg bare vært singel et døgn (i denne runden) – men å date folk som dater andre er uaktuelt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #5 Skrevet 2. mai 2024 Hun er umoden og hun respekterer deg ikke. Først vil hun date andre i tillegg til deg, så nekter hun å akseptere at du ikke vil være en av flere menn hun dater. Da har hun ingen respekt overhodet for deg. Enten hun er bevisst på det selv, eller ikke, så er hun nok i tillegg til umoden og respektløs også avhengig av oppmerksomhet - med andre ord, ikke en dame for et varig og monogamt forhold, om det er det du ønsker deg. Du gjør det rette! Anonymkode: 9d654...4b1 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #6 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er umoden og hun respekterer deg ikke. Først vil hun date andre i tillegg til deg, så nekter hun å akseptere at du ikke vil være en av flere menn hun dater. Da har hun ingen respekt overhodet for deg. Enten hun er bevisst på det selv, eller ikke, så er hun nok i tillegg til umoden og respektløs også avhengig av oppmerksomhet - med andre ord, ikke en dame for et varig og monogamt forhold, om det er det du ønsker deg. Du gjør det rette! Anonymkode: 9d654...4b1 Takk, det er dette jeg kjenner på, og derfor det er relativt enkelt å gå. Den lille tviler min bunner i at det ikke blir stille fra den fronten. Og det er nettopp dette jeg føler hun ønsker nå, å få meg til å tvile på avgjørelsen Anonymkode: 9dedf...814 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #7 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, det er dette jeg kjenner på, og derfor det er relativt enkelt å gå. Den lille tviler min bunner i at det ikke blir stille fra den fronten. Og det er nettopp dette jeg føler hun ønsker nå, å få meg til å tvile på avgjørelsen Anonymkode: 9dedf...814 Gjør det enkelt for deg selv: blokker. Anonymkode: 86444...57a 10
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #8 Skrevet 2. mai 2024 Just now, AnonymBruker said: Takk, det er dette jeg kjenner på, og derfor det er relativt enkelt å gå. Den lille tviler min bunner i at det ikke blir stille fra den fronten. Og det er nettopp dette jeg føler hun ønsker nå, å få meg til å tvile på avgjørelsen Anonymkode: 9dedf...814 Hun har ingen interesse for deg som en eksklusiv partner. Hvorfor skal du ha det for henne? Du er ikke den eneste som tømmer seg i henne, skru av følelsene og kjør på. Jeg er kanskje litt brutal, men folk må faktisk få vite konsekvensene av handlingene sine. Hadde jeg hatt tilgang til ett regelmessig hull og tømme meg i hadde jeg aldri gått før jeg måtte. Anonymkode: 96530...232 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #9 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjør det enkelt for deg selv: blokker. Anonymkode: 86444...57a Det er nok løsningen ja AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har ingen interesse for deg som en eksklusiv partner. Hvorfor skal du ha det for henne? Du er ikke den eneste som tømmer seg i henne, skru av følelsene og kjør på. Jeg er kanskje litt brutal, men folk må faktisk få vite konsekvensene av handlingene sine. Hadde jeg hatt tilgang til ett regelmessig hull og tømme meg i hadde jeg aldri gått før jeg måtte. Anonymkode: 96530...232 Hehe, skjønner hva du mener, men jeg klarer ikke sånt. Hevn har aldri vært min stil, og jeg lever godt med at hun ligger med andre bare det ikke er meg Anonymkode: 9dedf...814 1 2
AllahBallah Skrevet 2. mai 2024 #10 Skrevet 2. mai 2024 Du gjorde helt riktig, kvinner som forteller deg at de har følelser for både deg og en annen, har nok mest følelser for den andre. Men du er grei nok som en nr.2. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #11 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har ingen interesse for deg som en eksklusiv partner. Hvorfor skal du ha det for henne? Du er ikke den eneste som tømmer seg i henne, skru av følelsene og kjør på. Jeg er kanskje litt brutal, men folk må faktisk få vite konsekvensene av handlingene sine. Hadde jeg hatt tilgang til ett regelmessig hull og tømme meg i hadde jeg aldri gått før jeg måtte. Anonymkode: 96530...232 Er helt enig i at ts bør gå videre, og at dama her er respektløs, men måten din å se på damer er ganske ufin den også, regelmessig hull!? Helt greit å ha sex uten følelser altså, men må det bli så upersonlig at dama bare omtales som et hull? Anonymkode: a5061...645 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #12 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde jeg hatt tilgang til ett regelmessig hull og tømme meg i hadde jeg aldri gått før jeg måtte. Anonymkode: 96530...232 Noe sier meg at du aldri har hatt tilgang til så mye annet enn din egen frk. Høyrehånd! Anonymkode: 86444...57a 7 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #13 Skrevet 2. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hehe, skjønner hva du mener, men jeg klarer ikke sånt. Hevn har aldri vært min stil, og jeg lever godt med at hun ligger med andre bare det ikke er meg Anonymkode: 9dedf...814 Da er du bedre enn meg. For jeg hadde ikke latt det gå. Enten dater man en og en til man finner ut av ting, eller ingen. Man hverken leker eller eksperimenterer med følelsene til folk. (Med mindre de fortjener det. Og det gjør hun) Anonymkode: 96530...232
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #14 Skrevet 2. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er helt enig i at ts bør gå videre, og at dama her er respektløs, men måten din å se på damer er ganske ufin den også, regelmessig hull!? Helt greit å ha sex uten følelser altså, men må det bli så upersonlig at dama bare omtales som et hull? Anonymkode: a5061...645 I det øyeblikket man velger og satse på 2 ulike personer så ja. Enten dater man en og en, og har integritet nok til og fortelle hverandre at det ikke funker. Eller så lar man være. Man dater ikke og knuller heller ikke flere om gangen for så og rangere de opp imot hverandre, det er både stygt gjort og ekkelt. Så igjen TS kjør på og tøm deg. Så dump. Da vet vedkommende at det blir en reaksjon på oppførselen hennes. Anonymkode: 96530...232
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #15 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun har ingen interesse for deg som en eksklusiv partner. Hvorfor skal du ha det for henne? Du er ikke den eneste som tømmer seg i henne, skru av følelsene og kjør på. Jeg er kanskje litt brutal, men folk må faktisk få vite konsekvensene av handlingene sine. Hadde jeg hatt tilgang til ett regelmessig hull og tømme meg i hadde jeg aldri gått før jeg måtte. Anonymkode: 96530...232 Akkurat sånn snakker menn som kun "tømmer seg" i sin egen hånd. Håper du aldri opplever et ordentlig forhold, du fortjener å være heeeltalene i din ekle lille mannsjåvinistiske fantasiverden. Anonymkode: c10da...310 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #16 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I det øyeblikket man velger og satse på 2 ulike personer så ja. Enten dater man en og en, og har integritet nok til og fortelle hverandre at det ikke funker. Eller så lar man være. Man dater ikke og knuller heller ikke flere om gangen for så og rangere de opp imot hverandre, det er både stygt gjort og ekkelt. Så igjen TS kjør på og tøm deg. Så dump. Da vet vedkommende at det blir en reaksjon på oppførselen hennes. Anonymkode: 96530...232 Reaksjonen har jo strengt tatt vært at jeg har gått. Jeg har ikke et stort problem med å få meg en date, om det så er forpliktende eller ikke som er utgangspunktet Anonymkode: 9dedf...814 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #17 Skrevet 2. mai 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Noe sier meg at du aldri har hatt tilgang til så mye annet enn din egen frk. Høyrehånd! Anonymkode: 86444...57a Hva jeg har trenger ikke du og bry deg med. Anonymkode: 96530...232 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #18 Skrevet 2. mai 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat sånn snakker menn som kun "tømmer seg" i sin egen hånd. Håper du aldri opplever et ordentlig forhold, du fortjener å være heeeltalene i din ekle lille mannsjåvinistiske fantasiverden. Anonymkode: c10da...310 Her kom den ja. Hvorfor skal hun ha rett til og ha 2 stk til og velge mellom uten og ta stilling til noe som helst? Hvorfor skal TS holdes på pinebenken fordi hun ikke vil være eksklusiv? Enten finner de en løsning, men noe sier meg at det vil hun ikke, det er sikkert for behagelig slik ting er som de er. Det jeg skrev var brutalt, men jeg mener det. Det er ikke TS som er kynisk, blottet for empati og helt uten følelser, det er det den andre parten som er. Anonymkode: 96530...232 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #19 Skrevet 2. mai 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat sånn snakker menn som kun "tømmer seg" i sin egen hånd. Håper du aldri opplever et ordentlig forhold, du fortjener å være heeeltalene i din ekle lille mannsjåvinistiske fantasiverden. Anonymkode: c10da...310 Hvorfor fortjener jeg og være alene? Fordi jeg ikke liker og bli rangert opp mot andre menn som hun tydeligvis har sex med? Fordi jeg ikke vil vente til hun finner ut hvem av oss hun har sterkest følelser for? Anonymkode: 96530...232
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #20 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Her kom den ja. Hvorfor skal hun ha rett til og ha 2 stk til og velge mellom uten og ta stilling til noe som helst? Hvorfor skal TS holdes på pinebenken fordi hun ikke vil være eksklusiv? Enten finner de en løsning, men noe sier meg at det vil hun ikke, det er sikkert for behagelig slik ting er som de er. Det jeg skrev var brutalt, men jeg mener det. Det er ikke TS som er kynisk, blottet for empati og helt uten følelser, det er det den andre parten som er. Anonymkode: 96530...232 Fordi det nærmest lyser incel av deg. Du snakker om kvinner som noe man "tømmer" seg i. Æsj, tenker man da. Kvinner som vet sitt eget beste styrer langt unna menn med et slikt kvinnesyn. Er det ikke snodig... Anonymkode: c10da...310 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå