AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #1 Del Skrevet 2. mai 2024 Vi skal ha en ny e-takst på huset for refinansiering, og har gjort mye i hagen og uterommet generelt, er det noen som vet om det har noe å si at vi får møblert veranda. Jeg vet selvsagt at det ikke skal ha noe å si, men inni hodet mitt så har jeg liksom litt tro på at det spiller en liten rolle likevel. Men er det noen som vet? Anonymkode: 4b596...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #2 Del Skrevet 2. mai 2024 Utemøbler plassert på verandaen? Nei, har selvsagt ingenting å si for takst på huset. Anonymkode: 1bd17...160 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Del Skrevet 4. mai 2024 Har uterommet generelt noe å si? Vi oppgraderer nå med nye bed, og litt beplantning - og jeg vurderer ny takst når det er gjort. Anonymkode: b3385...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Del Skrevet 4. mai 2024 Med mindre det er gjort omfattende utbedringer så hadde jeg aldri giddet å styre på med ny takst hvis det var under 4 år siden sist. Anonymkode: 2d8a9...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #5 Del Skrevet 5. mai 2024 E-takst er fra en megler, og de er mye mer opptatt av førsteinntrykk og fasade enn en takstmann som ser på teknisk verdi i huset. Så jeg ville ordnet utemøbler for å gi best mulig inntrykk. Anonymkode: 33aec...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå