AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #1 Skrevet 2. mai 2024 Jeg har hatt avtagende renselse siste dagene etter fødsel med ca null blod på dag 5-7, nå på dag 8 har blødningen økt på litt igjen- bør jeg være bekymret eller er dette normalt? Har ammet litt mer i dag Anonymkode: 27074...4ce
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #2 Skrevet 2. mai 2024 Det er normalt at det går opp og ned. Du vet det skal være i ca 6 uker, hvorfor tror du at du var ferdig etter 6 dager? Anonymkode: 89143...c21 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #3 Skrevet 2. mai 2024 Takk for svar fordi på sykehuset sa de at flergangsfødende ofte slapp unna med mye mindre og raskere enn førstegangs, så da tenkte jeg kanskje noe var unormalt nå siden jeg var uten i 2 dager- evt at jeg hadde overanstrengt meg og fått blødning jeg ikke skulle ha etc. Anonymkode: 27074...4ce
Arkana Skrevet 2. mai 2024 #4 Skrevet 2. mai 2024 (endret) Det er helt normalt. Det er vanlig at det blødningen øker litt/kommer tilbake når skorpen der morkaken var festet i livmoren faller av, men det pleier å gå raskt over igjen. Endret 2. mai 2024 av Arkana 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #5 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar fordi på sykehuset sa de at flergangsfødende ofte slapp unna med mye mindre og raskere enn førstegangs, så da tenkte jeg kanskje noe var unormalt nå siden jeg var uten i 2 dager- evt at jeg hadde overanstrengt meg og fått blødning jeg ikke skulle ha etc. Anonymkode: 27074...4ce Det går nok litt fortere 2 gang, men ikke på 1/10 del av tid. Du fikk sikkert en skorpe etter 5 dager, så løsnet den.. skal ikke være ferdig så fort, da ville jeg personlig vært bekymret for at ting ikke kommer ut som dr skal, det kan føre til infeksjon om det blir liggende inne. Vær obs på lukten. Anonymkode: 89143...c21 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #6 Skrevet 2. mai 2024 Tusen takk for gode svar, setter veldig stor pris på det:) Anonymkode: 27074...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #7 Skrevet 3. mai 2024 Samme skjedde med meg forrige renselse. Blødde noen dager, og så stoppet det omtrent. Gikk på butikken kun iført truseinnlegg og plutselig begynte jeg å fossblø typ masse masse. Hadde vid slengbukse så det rant nedover leggene og ut i skoen og all over. Sykt lite trivelig 🙈 Var skorpen vil jeg tro. Helt normalt Anonymkode: 8a559...868
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #8 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme skjedde med meg forrige renselse. Blødde noen dager, og så stoppet det omtrent. Gikk på butikken kun iført truseinnlegg og plutselig begynte jeg å fossblø typ masse masse. Hadde vid slengbukse så det rant nedover leggene og ut i skoen og all over. Sykt lite trivelig 🙈 Var skorpen vil jeg tro. Helt normalt Anonymkode: 8a559...868 Så kjipt å oppleve! Men takk for at du deler! Anonymkode: 27074...4ce
Forumkonto Skrevet 3. mai 2024 #9 Skrevet 3. mai 2024 (endret) Ikke alle blør i ukesvik. Jeg blødde nesten ingenting etter nr to. Trengte ikke bruke annet enn truseinnlegg. Ingen blod i bleien jeg fikk på meg like etter fødsel. Med første og tredje blødde jeg som en litt lang menstruasjon, så litt brunt på truseinnlegg i en uke etter. Endret 3. mai 2024 av Forumkonto
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #10 Skrevet 3. mai 2024 Jeg fikk beskjed om at blødningen ville øke rundt dag 10, dette pga. sårrester/skorpe som løsnet rundt det tidspunktet. Hadde også en større blødning rundt dag 7, tenkte det bare var skorpegreiene som tjuvstartet😅 Når det er sagt, øker blødningen veldig skal fastlege/legevakt kontaktes. Anonymkode: a04ee...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå