Pink Kitty Skrevet 2. mai #1 Del Skrevet 2. mai (endret) Spillet går ut på å finne dagens 5 bokstavers ord på maks 5 forsøk. Alle norske gyldige ord kan være rett ord. For hver gjetning merkes spillet med grønt, hvis du har gjettet riktig bokstav på riktig sted i ordet. Hvis du har gjettet en riktig bokstav på feil sted i ordet, merkes bokstaven med gult. En grå merking viser at bokstaven ikke finnes i ordet som skal gjettes. Når du finners dagens ord, kan du registrere deg og du er med i trekningen av premier. Du kan spille ett spill hver dag i kampanjeperioden: 26.02.24- 09.03.2025. Jo flere ganger du sender inn riktig svar, jo større en sjansen for å vinne. Er det flere her som spiller? Har spilt siden april, men så langt ingen gevinst. Utrolig vanskelig å finne riktig ord 😅 Endret 2. mai av Pink Kitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Del Skrevet 2. mai Hvor er spillet? Anonymkode: 64e86...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Del Skrevet 2. mai Tror faren min på 80 spiller noe sånt som nettopp det der, bare på engelsk, via en amerikansk avis i New York, tror jeg det var. Anonymkode: 88fa6...e8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Kitty Skrevet 8. mai Forfatter #4 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 17.16): Hvor er spillet? Anonymkode: 64e86...2c1 I Coop appen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Kitty Skrevet 8. mai Forfatter #5 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 17.17): Tror faren min på 80 spiller noe sånt som nettopp det der, bare på engelsk, via en amerikansk avis i New York, tror jeg det var. Anonymkode: 88fa6...e8a Arti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå