Gå til innhold

ER DET VANLIG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg personlig hadde fått latterkrampe om kjæresten min plutselig barberte seg der nede...

Men så er jeg en av de (få?) som kun stusser selv da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjæresten min setter pris på at ballene er hårfrie og skaftet er glatt.

klipper også selve kransen å. da jeg ikke er så generelt glad i kjønnshår.

jeg liker at kjæresten min er ny barbert, og hun liker at jeg er det.

enkelt og greit ;)

Skrevet
Vanlig eller ikke vanlig, synes jeg det er ekkelt. Stussing er en ting, men hadde følt meg pedofil om jeg hadde pult en med helt barbert UNDERLIV.

Og det å få hår i munnen: hva slags menn er det folk har som gror hår oppover kølla? :overrasket:

Det er jo ikke bare "kølla" man har i munnen da! Må jo kose med hele herligheten! ;)

Og ja, det er heldigvis ganske vanlig. Jeg liker det... :ler:

Skrevet

Som mann vil jeg si at det både føles bedre for meg selv, og av respekt for henne så barberer jeg meg HELT nedentil. Dette er vel like vanlig som at noen liker øl og andre vin, det har med smaken å gjøre. Kommunikasjon mellom partnerere er vel det viktigste (for dem som er i fohold). Spør rett ut om det er slik at partneren ønsker å kunne kose med et hårløst kjønn eller hva han/hun hadde satt pris på.

Når det gjelder ONS så er det helt klart at helt barbert i mange tilfeller er det beste pga renslighet, men dette bringer vel også en større fare for smitte i enkelte tilfeller ville jeg tro. Dette da enkelte ikke er like flinke til å smøre seg og behandle det barberte området med fuktighet osv, og kanskje får små sår eller ligende.

Skrevet

Det nevnes stadig renslighet som et argument for at man bør være barbert.

Det er ganske ufattelig at så mange mennesker i Norge anno 2006 er så uvitende.

Kjønnshåret har faktisk en funksjon - og om noe så er det mer urenslig å barbere det vekk.

At det føles mer renslig å være glattbarbert er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...