Gå til innhold

ER DET VANLIG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig at menn barberer seg i skrittet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig vanlig,og mye bedre å suge. slipper alt det ekle håret i munnen.

Skrevet

Tror ikke det er så vanlig som folk vil ha det til. Ihvertfall ikke blant folk som er ferdig med tenårene.

Gjest Nils-Johan
Skrevet

Ikke veldig vanlig, men det forekommer.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg tror du må definere vanlig først. På fotballaget mitt er det for eksempel 4-5 av 20 som er barbert. Hvis det er mange nok, oppfatter jeg det som vanlig.

Jeg er barbert av og til, men vanligvis ikke helt blank.

Skrevet

stort sett alle jeg har hatt har vært barbert... jeg mener spesielt at ballene skal være glatte... tar ikke hårete pung i min munn!!

Gjest Gorgonzola
Skrevet
stort sett alle jeg har hatt har vært barbert... jeg mener spesielt at ballene skal være glatte... tar ikke hårete pung i min munn!!

:kyss: Men er den glatt så gjør du det gjerne - det var jenta si det! :klem:

Og, for å svare på spm her, er alltid glatt på ballene, trimmer ellers "kransen" rundt skaftet ned til ganske så kort, min kjære synes det er enda bedre å kose med både skaft og steiner da - og det gjør sannelig jeg også :sjarmor:

Skrevet

Vanlig eller ikke vanlig, synes jeg det er ekkelt. Stussing er en ting, men hadde følt meg pedofil om jeg hadde pult en med helt barbert UNDERLIV.

Og det å få hår i munnen: hva slags menn er det folk har som gror hår oppover kølla? :overrasket:

Skrevet

Stusse er nok mer vanlig, men for meg som aldri får oral av jenta mi så mister jeg lysten til å verken glattbarbere eller en gang å stusse. meningsløst da. Sprøs altså hva slags forhold du har eller ønsker deg

Skrevet

jeg mener at en blowjob er ikke bare litt sutting på tuppen, ballene er også en del av mannens "prakt", det er jo også et følsomt område som også trenger kjærlig omtanke, så er det glatt, tar jeg den gjerne i min munn. :)

så under en blowjob, bør man inkludere hele utstyret... og de guttene jeg har møtt har likt det godt og aldri sagt noe negativt om dette iallefall...

men er det hårete, gjør jeg det ikke... ikke spesielt delikat å få hele munnen full av hår... blir jo som å putte en stor hypelkanin i munnen... :forvirret:

så gutter/menn: vil dere atl ballene også skal få "kjærlig omtanke" så barber de!!

men vet at ikke alle jenter liker å ta de i sin munn, hvorfor ikke? noen jenter som kan svare på dette?

Gjest marthepia
Skrevet

Det tror jeg ikke er uvanlig nei. Setter stor pris på at kjærest gjør det jeg ja :) Herlig! :ler:

Alle har lov til å ha sine meninger! :)

Skrevet

Snu utsagnet til tåkedott på hodet så har dere min mening! En barbert mann er skikkelig turn-off for meg. Noe så til de grader lite mandig. Æsj!

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Det er klart vi er glattbarbert.... ingenting som er så deilig som sex uten hår....mmmm. Barberer hele meg hver gang jeg er i dusjen...er blitt en del av den daglige vaskingen :klem:

Gjest lightswitch
Skrevet

De som ikke klarer å se et barbert underliv (enten av det ene eller det andre kjønnet) uten å tenke på pedofili, det er de som har et problem i hodet sitt.

Skrevet

Veldig mange barberer seg helt glatt. Veldig mange barberer seg ikke. Og veldig mange stusser litt/mye.

For min del spiller det ingen rolle om MIN mann er barbert eller ikke, og han er lagt i fra mindre mandig om han er barbert :sikle:

Er han ikke barbert bryr jeg meg ikke om hår. Ubehagelig når de sitter igjen i munnen, men ikke verre enn andre ting man kan få i munnen.

Jeg gir uansett ikke BJ til ONS'er om jeg skulle hatt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...