AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #21 Del Skrevet 4. mai 2024 Var en uke i Amsterdam for noen år siden. Syntes det var en nydelig by som jeg gjerne besøker igjen. Vi bodde rett utenfor den ytterste kanalringen, veldig bra beliggenhet. Enkelt å gå overalt. Syntes det var en fin atmosfære i byen, holdt oss unna red light district og var ikke der for å feste. Litt rart med all åpenlys bruk av hasj, men opplevde ingen ubehagelige situasjoner. Amsterdam var veldig koselig, vandret rundt i byen i timesvis. Satt på små utekafeer, tok et glass vin, så på livet. Var på kanaltur, besøkte noen museum (husk å kjøpe billett på forhånd), dro ut av byen til Harlem og Zandvoort, kan anbefales. Besøker gjerne Amsterdam igjen. Anonymkode: e3def...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #22 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var en uke i Amsterdam for noen år siden. Syntes det var en nydelig by som jeg gjerne besøker igjen. Vi bodde rett utenfor den ytterste kanalringen, veldig bra beliggenhet. Enkelt å gå overalt. Syntes det var en fin atmosfære i byen, holdt oss unna red light district og var ikke der for å feste. Litt rart med all åpenlys bruk av hasj, men opplevde ingen ubehagelige situasjoner. Amsterdam var veldig koselig, vandret rundt i byen i timesvis. Satt på små utekafeer, tok et glass vin, så på livet. Var på kanaltur, besøkte noen museum (husk å kjøpe billett på forhånd), dro ut av byen til Harlem og Zandvoort, kan anbefales. Besøker gjerne Amsterdam igjen. Anonymkode: e3def...2d0 Glemte A’DAM lookout Anonymkode: e3def...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #23 Del Skrevet 4. mai 2024 Jeg ELSKET Amsterdam, men jeg er veldig glad i museer, og brukte mye tid på det. Jeg synes byen var fin å gå rundt i, men vet ikke om det er nok by til å bare vandre rundt en langhelg, liksom. Men byen er jo stappfull av sjarm, med små gater, masse broer, elver, gamle, smale hus osv. Om kvelden var fyllastemningen litt heftig for meg, men vi hadde hotell i museumskvartalet, så holdt oss unna sentrum på kveldstid Anonymkode: e505f...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #24 Del Skrevet 4. mai 2024 Amsterdam er en veldig fin by, men aldri helt falt for byen. Vet ikke helt hvorfor. Tror kanskje byen er litt for flat for meg 😅 Anonymkode: 7ca2d...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #25 Del Skrevet 4. mai 2024 Jeg elsker Amsterdam. Selvsagt de flotte museene, men også arkitektur, parker og godt øl. Jeg liker å sykle rundt, drikke god kaffe, og nyte den spesielle blandingen av landbruk og by. Selve byen er ikke så stor, men kort veg til andre byer som Delft, den Haag, Leiren, Harlem (en favoritt) og Utrecht er et klart pluss. Anonymkode: 1105b...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå